Реорганізація Музичного театру для дітей це приховане знищення театру?
Колектив Київського муніципального академічного театру опери і білету для дітей та юнацтва, побоюється перепрофілювання закладу культури у «Сковорода центр», бо вбачає у цьому штучно створену ситуацію з привласнення будівлі театру.
Колектив Київськогомуніципального академічного театру опери і білету для дітей та юнацтва, побоюєтьсяперепрофілювання закладу культури у «Сковорода центр», бо вбачає у цьому штучностворену ситуацію з привласнення будівлі театру.
Відповіднезвернення з проханням сприяти збереженню Театру у зазначеному приміщенні заадресою: вул. Межигірська, 2 та створенню сприятливих умов для роботи надійшлодо мене від Головного диригента театру С.Голубничого, Художнього керівникабалету театру Т.Боровика, Головного хормейстера театру А.Масленнікова, Головногохудожника театру Л.Нагорної та голови профспілкового комітету театру В.Калітовського.
Громадськість таколектив боїться, що реорганізація Театру робиться не просто заради втіленняновацій та розвитку закладу культури, а задля надання можливості зміни власникаприміщення, в ході запровадження цих новацій. І я не засуджую громаду за такіпобоювання, адже влада щодо цього закладу культури проявила себе далеко ненайкращим чином.
Нагадаю, що влада,яка мала б захищати муніципальний заклад культури, всіляко «допомагала»бізнесменам, які намагаються приватизувати будівлю театру: спочатку провладнабільшість Київради надала дозвіл на таку приватизацію, а ВРУ минулого скликанняприйняла рішення про виведення будівлі з переліку об’єктів, які не підлягаютьприватизації. І хоча театр подав позов до суду щодо незаконності дій влади,питання наразі залишається відкритим, бо прокуратура не побачила у діях владинічого протизаконного.
Ще однимпідтвердженням намагань влади знищити театр, на думку колективу, є постійназміна керівництва закладу культури. Відтак, з 2012 року в театрі змінився вжетретій директор і кожен, під тиском Управління культури, скорочував штатпрацівників театру. 21 жовтня 2013 року Департамент культури призначивчергового художнього керівника театру без проведення конкурсу на заміщеннявакантних посад. За скаргами колективу, новий керівник немає жодного досвідуроботи в музичному театрі, а тому демонструє дилетантське розумінняфункціонування такої складної структури, як театр опери і балету.
Я з великоюповагою ставлюся до нового художнього керівника театру – В. Троїцього, і до Г.Сковороди, іменем якого хочуть назвати центр, але в даному випадку йдеться непро фігуру нового керівника і не про постать видатного українського філософа, інавіть не про бажання Департаменту модернізувати згаданий театр. Річ в тім, що Київськиймуніципальний академічний театр опери і білету для дітей та юнацтва – це єдинийу світі театр опери і балету для дітей та юнацтва. Якщо київська влада нездатна чи не має бажання допомогти колективу зберегти приміщення від нецільовоговикористання, зберегти колектив, дати йому змогу, без страху залишитися безроботи, відстоювати репертуарну політику та творчу позицію, то, можливо, закладкультури варто передати у державну власність.
Звернувся доголови КМДА О.Попова з вимогою оприлюднити плани влади щодо перепрофілювання Київськогомуніципального академічного театру опери і білету для дітей та юнацтва у «Сковородацентр», надати концепцію реорганізації закладу культури, а також зробити всеможливе, щоб Київрада прийняла рішення, яке б забороняло приватизацію цьогоприміщення.
- Реєстрація вхідної кореспонденції від суду в якості доказу її отримання у певну дату Євген Морозов 20:37
- Пояснення судового рішення: чому ТЦК не вдалося відстояти штраф Павло Васильєв 18:01
- Єврокомісія: Звіт по Україні 2024 – дорожня карта до ЄС Лариса Білозір 17:38
- Невизначеність у договорах про поділ майна: українська та міжнародна практика Світлана Приймак 13:18
- Нові правила REMIT: адаптація до змін, що це означає для українських енергетичних компаній Ростислав Никітенко 11:32
- Куди веде США Україну і світ Дмитро Васильєв 11:14
- "Візуальний огляд" водія на стан наркотичного сп’яніння: аспект законності Євген Морозов вчора о 20:08
- Благодійна діяльність в Україні під час дії воєнного стану Оксана Соколовська вчора о 16:10
- Юридична практика у спорах з банками: реальний приклад Павло Васильєв вчора о 12:18
- Нові правила експортного контролю: виклики та можливості для українського бізнесу Ростислав Никітенко вчора о 12:12
- Від entry-level до CEO: розбираємо головні бар'єри для жінок у корпоративному світі Юлія Маліч вчора о 12:10
- Про Молдову, вибори і російський слід Галина Янченко вчора о 09:58
- Судовий збір при заявлені цивільного позову у кримінальному провадженні Євген Морозов 04.11.2024 20:02
- Скасування Господарського кодексу: ризики для бізнесу та економіки Володимир Бабенко 04.11.2024 17:11
- Розпочато роботу над вебплатформою судових рішень War Crime Леонід Сапельніков 04.11.2024 14:41
-
Німеччина отримала першу компенсацію за недопостачений Газпромом газ
Бізнес 18600
-
Китайський бізнесмен купує найбільшого приватного видобувача бурштину в Україні
Бізнес 7740
-
Які області України постраждали від війни найбільше — дослідження Top Lead
Інфографіка 5534
-
"Зрубав два дубки — дадуть три роки", — соцмережі переповнені мемами на так званий закон "про дрова"
Життя 5040
-
Рада ЄС схвалила оновлену директиву, яка розширює вимоги до очищення стічних вод
Бізнес 4610