Азартні ігри і сучасний соціальний стрес
Гра має важливе значення для навчання та розвитку, оскільки дозволяє людям пробувати різні ролі, сценарії та стратегії у відповідному середовищі
Гра також є основою культури, бо сприяє створенню певних норм та ритуалів. Таку концепцію культивував голландський історик, культуролог і дослідник людського соціального розвитку Йоханем Хейзинг ще у 1938 році. Він був переконаний, що важливі елементи культури, зокрема, мова, мистецтво, міфологія, релігія, освіта, право і навіть війна своїм корінням сягають в ігри. Це пояснює, чому ігри протягом усієї історії залишалися такою важливою частиною людської культури. У грі Йоханем Хейзинг вбачав вільне і добровільне заняття, що є відокремленим від звичного життя і має свої правила та порядок.
Азартні ігри можуть бути пов’язані у кілька способів із соціальним стресом. Для декого азартні ігри - це засіб боротьби зі стресом або відволікання від проблем у житті. Тим більше, коли інші засоби вгамувати емоції - недоступні або недостатньо ефективні. Однак, якщо гра використовується як основний засіб боротьби зі стресом, це надалі може призвести до розвитку ігрової залежності.
З іншого боку, азартні ігри самі можуть бути джерелом соціального стресу. Це може статися, наприклад, якщо людина програє більше грошей, ніж може дозволити собі витратити, або якщо її ігрові звички призводять до конфліктів у родині. У цих випадках азартні ігри навпаки: можуть викликати чи посилити соціальний стрес, а не допомагати впоратися з ним.
Крім того, суспільне сприйняття азартних ігор може бути негативним, відтак гравці можуть зіштовхнутися із соціальним стресом чи стигматизацією через свою участь в азартних іграх. Це може призвести до відчуття ізоляції чи сорому, що посилює соціальний стрес.
Пандемія COVID-19 у світі для багатьох спровокувала соціальну ізоляцію, втрату роботи чи фінансові проблеми, викликала почуття невизначеності та стрес, що також призвело до збільшення ризику розвитку азартної залежності у деяких людей. Зв’язок між COVID-19 та азартними іграми може бути складним і багатогранним, але пандемія однозначно мала вплив на азартну індустрію та поведінку гравців.
Військовий стан в Україні ще більше збільшив стрес і проблеми населення через постійну загрозу життю, втрату житла, нічні тривоги та багато інших чинників. Тому важливо розглядати динаміку розвитку від азартних ігор та кількість людей, які грають у азартні ігри у співвідношенні з динамікою розвитку стресових факторів для населення. Люди можуть вдаватися до азартних ігор як форми відволікання від негативних емоцій і як способу уникнення реальності.
Сьогодні онлайн-азартні ігри можуть бути особливо проблематичними, бо вони доступні прямо з дому.
Економічні труднощі, втрату робочих місць та фінансові нестабільності у суспільстві підштовхують деяких людей до азартних ігор для швидкого заробітку чи способу вирішення своїх фінансових проблем, тому сподівання виграти велику суму грошей спричинятиме ще більший ризик.
Наразі у світі організації охорони здоров’я та уряди закликають людей бути обачними щодо азартних ігор та зважати на ознаки залежності: втрата самоконтролю, збільшення ставок, проведення більшого часу в азартних іграх, гра всупереч браку грошей чи проблемам у стосунках із близькими. Важливо надати підтримку та ресурси для тих, хто зіткнувся з проблемами азартної залежності під час пандемії та воєнного стану в Україні.
Важливо дотримуватись принципів відповідальної гри, рекомендацій органів охорони здоров’я та усвідомлювати потенційні ризики та проблеми, пов’язані з азартними іграми в довгостроковій перспективі.
Військовий стан може супроводжуватися підвищеним рівнем стресу, тривоги та напруження у суспільстві. У таких ситуаціях деякі воєнні дії.
Деякі люди більш уразливі для цих впливів, ніж інші, і різні чинники можуть спричинити те, як азартні ігри впливають на соціальний стрес. Наприклад, люди з низьким рівнем соціальної підтримки або високим рівнем стресу в житті можуть бути більш схильними до негативних впливів азартних ігор.
Для багатьох людей азартні ігри – це просто спосіб розслабитися та отримати задоволення. Ігри можуть бути джерелом позитивних емоцій, особливо якщо гравці сприймають їх як розвагу, а не як спосіб заробітку.
Дуже важливо пам’ятати, що азартні ігри можуть спричинити ігрову залежність. Людям слід підходити до них з обережністю та усвідомленням, а будь-які позитивні аспекти азартних ігор мають бути ретельно зважені в контексті цих ризиків.
- Чи варто шукати справедливості у країні чиновників? Любов Шпак вчора о 20:42
- Изменения в порядок оформления отсрочки. Постановление 1558 и 560 Віра Тарасенко вчора о 18:49
- Документи в умовах окупації: між правом та реальністю Дмитро Зенкін вчора о 17:06
- Івенти для покоління Хоумлендерів. Особливості та деякі думки Олексій Куліков вчора о 16:12
- Спецоперація проти "Глобино" Євген Магда вчора о 14:29
- Податок на посилки: думки щодо за і проти цієї ініціативи Олег Пендзин вчора о 14:20
- Нумерологія в податках. Цифра 11 Євген Власов вчора о 12:21
- Америка поза глобальною грою: філософія відступу чи стратегічна помилка? Світлана Приймак вчора о 09:00
- Думка первинна, чули? Катерина Мілютенко 22.01.2025 23:42
- 21% українців, які хотіли б емігрувати – це катастрофа Володимир Горковенко 22.01.2025 16:07
- Як ШІ змінює закупівлі: клієнти-машини та криза кадрів Марина Трепова 22.01.2025 15:12
- Пеня на заборгованість по аліментах: поняття, порядок нарахування та граничний розмір Леся Дубчак 22.01.2025 15:01
- Правила ефективного партнерства в адвокатурі Тетяна Лежух 22.01.2025 13:33
- Перемир’я між Ізраїлем і ХАМАС: виклики та перспективи після 15 місяців конфлікту Олег Вишняков 22.01.2025 13:25
- Як корпоративний медичний одяг змінює клініку: мій досвід Павло Астахов 22.01.2025 09:26
-
Забудьте про молодь. Її в Україні не буде
Думка 11832
-
"Січневий яйцепад". Хто обвалив ціни на яйця
Бізнес 3368
-
США висунули Путіну ультиматум: що насправді хотів сказати Трамп
Думка 2864
-
TikTok погодиться на угоду, щоб залишитися доступним у США
Бізнес 1969
-
Дешево, але дорого. Порівняння вартості життя у Києві та інших європейських містах
Інфографіка 1957