Реорганізація Музичного театру для дітей це приховане знищення театру?
Колектив Київського муніципального академічного театру опери і білету для дітей та юнацтва, побоюється перепрофілювання закладу культури у «Сковорода центр», бо вбачає у цьому штучно створену ситуацію з привласнення будівлі театру.
Колектив Київськогомуніципального академічного театру опери і білету для дітей та юнацтва, побоюєтьсяперепрофілювання закладу культури у «Сковорода центр», бо вбачає у цьому штучностворену ситуацію з привласнення будівлі театру.
Відповіднезвернення з проханням сприяти збереженню Театру у зазначеному приміщенні заадресою: вул. Межигірська, 2 та створенню сприятливих умов для роботи надійшлодо мене від Головного диригента театру С.Голубничого, Художнього керівникабалету театру Т.Боровика, Головного хормейстера театру А.Масленнікова, Головногохудожника театру Л.Нагорної та голови профспілкового комітету театру В.Калітовського.
Громадськість таколектив боїться, що реорганізація Театру робиться не просто заради втіленняновацій та розвитку закладу культури, а задля надання можливості зміни власникаприміщення, в ході запровадження цих новацій. І я не засуджую громаду за такіпобоювання, адже влада щодо цього закладу культури проявила себе далеко ненайкращим чином.
Нагадаю, що влада,яка мала б захищати муніципальний заклад культури, всіляко «допомагала»бізнесменам, які намагаються приватизувати будівлю театру: спочатку провладнабільшість Київради надала дозвіл на таку приватизацію, а ВРУ минулого скликанняприйняла рішення про виведення будівлі з переліку об’єктів, які не підлягаютьприватизації. І хоча театр подав позов до суду щодо незаконності дій влади,питання наразі залишається відкритим, бо прокуратура не побачила у діях владинічого протизаконного.
Ще однимпідтвердженням намагань влади знищити театр, на думку колективу, є постійназміна керівництва закладу культури. Відтак, з 2012 року в театрі змінився вжетретій директор і кожен, під тиском Управління культури, скорочував штатпрацівників театру. 21 жовтня 2013 року Департамент культури призначивчергового художнього керівника театру без проведення конкурсу на заміщеннявакантних посад. За скаргами колективу, новий керівник немає жодного досвідуроботи в музичному театрі, а тому демонструє дилетантське розумінняфункціонування такої складної структури, як театр опери і балету.
Я з великоюповагою ставлюся до нового художнього керівника театру – В. Троїцього, і до Г.Сковороди, іменем якого хочуть назвати центр, але в даному випадку йдеться непро фігуру нового керівника і не про постать видатного українського філософа, інавіть не про бажання Департаменту модернізувати згаданий театр. Річ в тім, що Київськиймуніципальний академічний театр опери і білету для дітей та юнацтва – це єдинийу світі театр опери і балету для дітей та юнацтва. Якщо київська влада нездатна чи не має бажання допомогти колективу зберегти приміщення від нецільовоговикористання, зберегти колектив, дати йому змогу, без страху залишитися безроботи, відстоювати репертуарну політику та творчу позицію, то, можливо, закладкультури варто передати у державну власність.
Звернувся доголови КМДА О.Попова з вимогою оприлюднити плани влади щодо перепрофілювання Київськогомуніципального академічного театру опери і білету для дітей та юнацтва у «Сковородацентр», надати концепцію реорганізації закладу культури, а також зробити всеможливе, щоб Київрада прийняла рішення, яке б забороняло приватизацію цьогоприміщення.
- Голова правління ОСББ, як головний HR будинку Олена Гаркуша вчора о 10:24
- Незаконна передача земель лісового фонду під забудову в Дніпрі Павло Васильєв 22.02.2025 13:42
- Дисциплінарна справа проти суддів: порушення строків судочинства Павло Васильєв 21.02.2025 19:28
- Сертифікат ТПП: чи була форс-мажорна обставина?! Світлана Приймак 21.02.2025 15:31
- Діти з інтернатів після евакуації: повернення в нікуди Юлія Конотопцева 21.02.2025 15:17
- Стійкість, яка допомагає жити: як України долає виклики та підтримує ментальне здоров’я Галина Скіпальська 21.02.2025 14:40
- Нова концепція енергії: чому ми втомлюємося, навіть коли відпочиваємо? Наталія Растегаєва 21.02.2025 13:16
- Нейро-коучинг: як змінити мислення та приймати ефективні рішення Катерина Мілютенко 21.02.2025 02:29
- Виклик для Європи і світу: підсумки Мюнхенської безпекової конференції Ніна Левчук 20.02.2025 17:03
- Відомчий житловий фонд: минуле чи прихована реальність Аліна Москаленко 20.02.2025 15:32
- Практика розгляду справ про хабарництво: ВАКС vs місцеві суди Іван Костюк 20.02.2025 13:30
- Про що Україні говорити з європейськими країнами в плані безпекової компоненти Олександр Калініченко 20.02.2025 11:23
- Гра на виживання України: Трамп за чи проти Путіна?! Дмитро Зенкін 20.02.2025 09:00
- "Закон і порядок" на крайньому заході України Євген Магда 19.02.2025 15:47
- Що чекає на ринок пасажирських автобусних перевезень у 2025 році Альона Векліч 19.02.2025 14:49
- Завершення приватизації Укрспирту. ЄМК. Придбання прав вимоги до боржника 212
- "Закон і порядок" на крайньому заході України 204
- Голова правління ОСББ, як головний HR будинку 159
- Нова концепція енергії: чому ми втомлюємося, навіть коли відпочиваємо? 81
- Відомчий житловий фонд: минуле чи прихована реальність 79
-
З Фонду національного добробуту РФ зникло понад 100 тонн золота
Фінанси 3271
-
Фонд Баффета звітує про рекордний прибуток завдяки інвестиціям у страхування
Бізнес 2155
-
22 200 гривень: актуальна ставка оренди гектара землі
Бізнес 1916
-
Лідер сирного ринку проданий за борги. За Гадячсир заплатять 44 млн грн
Бізнес 1576
-
452 світанки в полоні. Історія захисника Маріуполя, який пройшов російські катівні
1547