Авторские блоги и комментарии к ним отображают исключительно точку зрения их авторов. Редакция ЛІГА.net может не разделять мнение авторов блогов.
20.10.2014 13:11

Юраков проти Коломойського: хто зупинить олігарха-провокатора?

Лідер громадського руху "Ми разом"

З яких причин один з провідних телеканалів систематично порушує законодавство, безбожно бреше і обливає брудом нашу партію? Мені здається, що однією з основних причин цього є принципова позиція Радикальної партії Ляшка щодо злочинної діяльності олігархів,

Два дні тому завершилась судова епопея з телеканалом «1+1», який, відомо, належить дніпропетровському олігарху Ігорю Коломойському.

Офіційна хроніка така. Подільський районний суд міста Києва визнав протиправними дії ТОВ телерадіокомпанія «Студія «1+1» щодо оприлюднення інформації в програмі «Українські сенсації» 12 жовтня 2014 року сюжету про мене, кандидата в народні депутати України.


court2.jpg
   

                       (інші документ - внизу)

Тоді про мене сказали, що, мовляв, я мав тісні стосунки з «сім’єю» Віктора Януковича і Ринатом Ахметовим. Я раптом дізнався, що навіть «роками займав посаду на одному з сімейних активів – телеканалі «Тоніс», який належав  Олександру Януковичу.

Звісно, терпіти цього не можна. Ми звернулись у суд і його виграли.

«Якщо ЗМІ подає інформацію агітаційного або антиагітаційного характеру, не маючи угоди з суб’єктом виборчого процесу – це є порушення. Телеканал може робити програми про кандидатів, але повинен вказувати внизу екрану, що це є передвиборча агітація і хто за неї заплатив, щоб глядачі мали повну інформацію й робили свої висновки. Якщо телеканал цього не робить – замовником ми можемо вважати його власника», – це слова Андрія Душина, мого адвоката.

Хочу нагадати менеджерам «1+1», що якщо буде повторне порушення виборчого законодавства з боку «1+1», суд може призупинити дію ліцензії до кінця виборчого процесу. А це ваші зарплатні і премії, на які ви дуже сподіваєтесь.

Але, здається, так і буде: я подав позов до суду щодо наступної неправдивої інформації, розповсюдженої 13 жовтня цим телеканалом у програмі «Гроші». У ній я дізнався, що мої колишні медіаактиви обслуговували Олександра Януковича. Я щиро дивуюсь фантазії цих «журналістів».

Взагалі будь-яка нормальна людина поставить собі запитання: з яких це причин один з провідних телеканалів систематично порушує законодавство, безбожно бреше і обливає брудом нашу партію? Мені здається, що однією з основних причин цього є принципова позиція Радикальної партії Ляшка щодо злочинної діяльності олігархів, спрямованої на розкрадання національного багатства країни.

Сторінка 1:

Стор.1.jpg

Сторінка 2:

Стор2.jpg

Сторінка 3:

Стор.3.jpg

Сторінка 4:

Стор.4.jpg

Если Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.
Последние записи
Контакты
E-mail: blog@liga.net