Реорганізація Музичного театру для дітей це приховане знищення театру?
Колектив Київського муніципального академічного театру опери і білету для дітей та юнацтва, побоюється перепрофілювання закладу культури у «Сковорода центр», бо вбачає у цьому штучно створену ситуацію з привласнення будівлі театру.
Колектив Київськогомуніципального академічного театру опери і білету для дітей та юнацтва, побоюєтьсяперепрофілювання закладу культури у «Сковорода центр», бо вбачає у цьому штучностворену ситуацію з привласнення будівлі театру.
Відповіднезвернення з проханням сприяти збереженню Театру у зазначеному приміщенні заадресою: вул. Межигірська, 2 та створенню сприятливих умов для роботи надійшлодо мене від Головного диригента театру С.Голубничого, Художнього керівникабалету театру Т.Боровика, Головного хормейстера театру А.Масленнікова, Головногохудожника театру Л.Нагорної та голови профспілкового комітету театру В.Калітовського.
Громадськість таколектив боїться, що реорганізація Театру робиться не просто заради втіленняновацій та розвитку закладу культури, а задля надання можливості зміни власникаприміщення, в ході запровадження цих новацій. І я не засуджую громаду за такіпобоювання, адже влада щодо цього закладу культури проявила себе далеко ненайкращим чином.
Нагадаю, що влада,яка мала б захищати муніципальний заклад культури, всіляко «допомагала»бізнесменам, які намагаються приватизувати будівлю театру: спочатку провладнабільшість Київради надала дозвіл на таку приватизацію, а ВРУ минулого скликанняприйняла рішення про виведення будівлі з переліку об’єктів, які не підлягаютьприватизації. І хоча театр подав позов до суду щодо незаконності дій влади,питання наразі залишається відкритим, бо прокуратура не побачила у діях владинічого протизаконного.
Ще однимпідтвердженням намагань влади знищити театр, на думку колективу, є постійназміна керівництва закладу культури. Відтак, з 2012 року в театрі змінився вжетретій директор і кожен, під тиском Управління культури, скорочував штатпрацівників театру. 21 жовтня 2013 року Департамент культури призначивчергового художнього керівника театру без проведення конкурсу на заміщеннявакантних посад. За скаргами колективу, новий керівник немає жодного досвідуроботи в музичному театрі, а тому демонструє дилетантське розумінняфункціонування такої складної структури, як театр опери і балету.
Я з великоюповагою ставлюся до нового художнього керівника театру – В. Троїцього, і до Г.Сковороди, іменем якого хочуть назвати центр, але в даному випадку йдеться непро фігуру нового керівника і не про постать видатного українського філософа, інавіть не про бажання Департаменту модернізувати згаданий театр. Річ в тім, що Київськиймуніципальний академічний театр опери і білету для дітей та юнацтва – це єдинийу світі театр опери і балету для дітей та юнацтва. Якщо київська влада нездатна чи не має бажання допомогти колективу зберегти приміщення від нецільовоговикористання, зберегти колектив, дати йому змогу, без страху залишитися безроботи, відстоювати репертуарну політику та творчу позицію, то, можливо, закладкультури варто передати у державну власність.
Звернувся доголови КМДА О.Попова з вимогою оприлюднити плани влади щодо перепрофілювання Київськогомуніципального академічного театру опери і білету для дітей та юнацтва у «Сковородацентр», надати концепцію реорганізації закладу культури, а також зробити всеможливе, щоб Київрада прийняла рішення, яке б забороняло приватизацію цьогоприміщення.
- Бідних стає все більше Андрій Павловський вчора о 22:57
- Використання підробленого військово квитка з метою перетину держкордону Євген Морозов вчора о 21:03
- Авіакатастрофа "Азербайджанських авіаліній": пошуки правди Юрій Гусєв вчора о 14:40
- Підписано Закон про право слідчих і прокурорів обмежувати роботу бізнесу Андрій Хомич вчора о 14:08
- Особливості імпортно-експортних операцій з електроенергією та газом у Європі: аналіз країн Ростислав Никітенко вчора о 13:30
- Партнерства заради сталого розвитку в технологічному секторі: Україна та світ Оксана Захарченко вчора о 11:48
- Шестимісячний строк для оголошення особи померлою: право, яке має служити людяності Світлана Приймак вчора о 11:43
- Етика суддів 2025: нові показники доброчесності чи додаткові виклики? Дмитро Зенкін вчора о 10:13
- Оскарження в суді містобудівної документації як нормативно- правового акту Євген Морозов 25.12.2024 20:50
- Податкові умов для енергоринку в Україні, Польщі, Угорщині, Німеччині та Нідерландах Ростислав Никітенко 25.12.2024 14:21
- Містобудівна документація: генеральний план населеного пункту Євген Морозов 24.12.2024 20:35
- Legal instruments to combat stalking, based on international experience Руслана Абрамович 24.12.2024 17:39
- Спрощення процедур чи посилення контролю? Нове Положення НБУ під час воєнного стану Світлана Приймак 24.12.2024 16:35
- Ключові тренди сталого інвестування та ESG для добувної галузі у 2025 році Ксенія Оринчак 24.12.2024 14:54
- Як забезпечити стабільність та вигоду на енергоринку України у 2025 році? Ростислав Никітенко 24.12.2024 13:31
- Когнітивка від Psymetrics – прогнозований бар’єр для Вищого антикорупційного суду 859
- Бідних стає все більше 300
- 2025. Рік економічного відновлення, репатріації та інтеграції військових. Чи буде так? 258
- Підписано Закон про право слідчих і прокурорів обмежувати роботу бізнесу 203
- JIT – концепція, час якої настав 64
-
Дружину екснардепа Шепелева засудили до семи років позбавлення волі
Фінанси 26633
-
Кінець російського "космобєсія". Ми ще побачимо благання до американців не топити МКС
Думка 24232
-
В Україну повертається одна з найбільших у світі контейнерних компаній
Бізнес 9930
-
Їздить-стріляє. Чи стане замовлена Україною САУ RCH 155 майбутнім артилерії
Технології 9281
-
Українці вже не хочуть працювати за низьку зарплатню у Польщі. Скільки вимагають та отримують
Фінанси 8822