Народный Депутат Украины 6 созыва, фракция БЮТ
     
 
Популярные теги
PR адвокат банки бизнес Васильев власть выборы государство Деньги закон земля интернет карьера Киев Конституция кризис круглый стол маркетинг недвижимость обмен валют общество персонал политика право Президент программное обеспечение работа рейдер рейдерство реклама софт суд Украина управление юристы

все теги
 
   
     
 

Я ЗА ЗАКОНОДАВЧИЙ ЗАХИСТ СУРОГАТНИХ МАТЕРІВ

Шановні колеги!

 

Деякі кажуть, що народити дитину можна тільки для себе. А що робити тим жінкам, яким природа не дала матки або її видалили лікарі, а ще й проти волі?

 

Деякі кажуть, що то не по Божому закону, коли інша жінка надає своє черево для народження дитини для своїх рідних а інколи і зовсім невідомих осіб, що потерпають без дітей.  А що тоді робити із біблейською історією, коли Авраам отримав першу допомогу від допоміжної матері Агарі (історія Авраама і його сина Ізмаїла, народженого від наложниці Агарі, Бут.16)?

 

Деякі кажуть, що то бізнес, коли жінка народжує немовля для іншої і за це отримує гроші. А хіба ми не даємо донорську кров, працюємо за гроші або лікуючи людині рак не даємо цій людині не природній шанс на життя?

 

Я, народний депутат України Каплієнко Володимир, дитина своєї матері, батько свого сина, народжений в православній родині і Божій країні не можу не звертати увагу на проблему бездітних родин. Тому що можливість мати дитину  - право, що надане самою природою. Впевнений, що допомога однієї матері іншій в народженні є настільки ж добрим вчинком, наскільки  любов є вищим досягненням  людини.

 

Вношу на ваш розгляд статтю про сурогатне материнство. Перед тим, як розпочати, зверну увагу на те, що  відповідний закон внесений мною до Парламенту, буде розглянуто впродовж найближчих 3-х тижнів.

 

Для написання цієї статті мене спонукали неправдиві дані, що було розповсюджено після моїх інтерв’ю телеканалу ICTV, із яких з огляду на програму «Факти тижня» 14 червня 2009 року виходить, що мій закон про сурогатне материнство має на меті поставити сурогатне материнство на конвеєр проти справжньої ідеї, яку я закладав в закон: захистити права допоміжних матерів, генетичних батьків та дітей, народжених в такій спосіб, надати рівні права матерям,  ввести державну підтримку цієї інтимної і доволі природної допомоги.

 

Задля того, щоб уникнути непорозуміння, прошу вас, шановні колеги уважно перечитати цей закон та розпочати обговорення. Сподіваюсь на підтримку. Дякую.

 

І так. Розпочнемо.

 

Українців щороку меншає, тому що  народжується менше ніж вмирає. Причин фахівці визначають декілька, зокрема демографічну кризу, збільшення безпліддя, економічну нестабільність в родинах. При цьому, надвисоку смертність в Україні пов’язують з  чотирма основними факторами: тютюнопаління, зловживання алкоголем, незбалансоване харчування та гіподинамія (малорухомий спосіб життя). Але серед низки пояснень фахівців щодо причин скорочення нації, я звернув увагу на страшні цифри: кожної години в Україні помирає 84 людини на тлі надвисокої кількості патологій в сімейних парах, рівень якої в молодих родинах сягнув 13 відсотків!

Ось тоді я вперше звернув увагу на проблему багатьох родин – неспроможність мати власних дітей за медичними показниками.

Безпліддя в родині – проблема двох людей, як чоловіка так і жінки. Але щоб народити дитину, треба її виносити. Тому, серед проблем відновлення репродуктивних технологій, які до речі на мій погляд знаходяться в загоні на теренах України, особливу увагу треба привернути саме до жінок, як носіїв дитини та майбутніх матерів. Чому?  

Серед причин низької народжуваності зараз все більше йдеться про частоту аномалій розвитку матки та патологій матки, що постійно збільшується, здебільшого серед жінок репродуктивного віку. Різноманітні патологічні стани матки є показаннями до видалення останньої. Так в Україні щороку діагностується майже 200 випадків, коли перед дівчатами стає проблема абсолютної неможливості вагітності та пологів звичайним шляхом, а лише з участю допоміжної матері. Також щороку майже у 3000 жінок репродуктивного віку в Україні видаляється дітородний орган, або реєструється стан, що унеможливлює вагітність та пологи. А скільки при цьому виявляється захворювань, що унеможливлюють вагітність – не рахується. Але ця цифра на декілька порядків вища. Таким чином, або через аномалію матки, або через її відсутність, можливість мати власну дитину таке подружжя має лише через методи запліднення в пробірці та переніс ембріонів до матки іншої жінки – допоміжної матері.

 

Цілі та завдання проекту, шляхи втілення.

Давайте почнемо з назви проекту закону: ЗУ «Про регулювання питань щодо допоміжного материнства та забезпечення державними гарантіями рівних прав та можливостей матерів» . Закон має на меті врегулювати існуючу інституцію допоміжного (сурогатного) материнства, поширюється на громадян України і покликаний запобігати будь-яким формам дискримінації суспільних та державних відносин у цій сфері.

Закон  надає програмі -  статус державної програми, вирішує питання щодо забезпечення прав матерів та сімей, що отримують немовля за допомогою сурогатної матері, так і допоміжних матерів. Зокрема, для родини, що отримує немовля мова йде про дотримання конфіденційності, забезпечення захисту прав на дитину, фінансову, яка б дорівнювала рівню виплат будь-якій матері та правову державну підтримку.

Захист сурогатної матері та її прав також забезпечується дотриманням конфіденційності та державну підтримку через  внесення строків, в які допоміжна мати надавала послугу, до трудового стажу, матеріальну допомогу з боку держави, обов’язковий медичний  та психологічний супровід. Навіть не виключається створення профспілки сурогатних матерів.

 

Основна ціль і завдання законодавчої ініціативи:

·               на рівні закону врегулювати питання щодо допоміжного (сурогатного) материнства, умов його існування та державної політики в області допоміжних репродуктивних технологій за допомогою сурогатної матері;

·               розробити запобіжники для будь-яких форм дискримінації суспільних та державних відносин у сфері материнства;  

·               запровадити державну та приватну програми допоміжного материнства;

·               визначити медичні, соціальні та юридичні показники, у відповідності до яких жінка та замовник можуть прийняти участь в програмі допоміжного материнства;

·               надати чіткий алгоритм визнання походження дитини при застосуванні допоміжних технологій;

·               забезпечити захист прав генетичних батьків, сурогатної матері та дитини;

·               забезпечити захист сурогатної матері та її прав через: дотримання конфіденційності та державну підтримку, внесення строків, в які допоміжна мати надавала послугу, до трудового стажу, матеріальну допомогу з боку держави, обов’язковий медичний  та психологічний супровід;

·               створити спеціальний державний орган з материнства при Міністерстві охорони здоров’я, який повинен регулювати програми допоміжного материнства, забезпечити ведення відповідної статистики та моніторингу у сфері материнства, без урахування та з урахуванням сурогатного материнства.

·               закріпити вимоги до: конфіденційності; відповідальності; державної підтримки; забезпечення прав і соціального захисту осіб, що скористалися програмою сурогатного материнства; державні гарантії рівних прав та можливостей матерів в усіх сферах суспільного життя; застосування положень щодо допоміжного материнства до норм сімейного та цивільного законодавства.

 

Додатково закон дає відповіді на наступні питання:

·               Чи має право сурогатна мати не віддати майбутнім батькам виношену дитину?

·               Як поступати з ембріонами у разі смерті одного із подружжя?

·               Що робити у разі розлучення або смерті подружжя, дитину яких виношує сурогатна матір?

·               Які вимоги до  сурогатної матері по медичним та соціальним показникам?

·               Як здійснювати репродуктивні програми для одиноких батьків?

 

·               Як поступати з ембріонами що не були використані, і чи морально їх використання в подальшому для проведення фундаментальних досліджень?

 

Хочу привернути увагу, що в програмі «Допоміжне материнство» не може використовуватись методика внутрішньоматкової  інсемінації яйцеклітини сурогатної матері спермою чоловіка – члена родини замовника, оскільки в даному випадку дитина буде генетично рідною допоміжній  матері.

Якщо говорити про результати обговорення, так би мовити наслідки цього законопроекту, хотілося б щоб ми відверто, мабуть вперше подивилися на проблеми в репродукції як Божі люди, а не чиновники. Щоб ми першими на теренах СНД та Європи надали своїм матерям подібний захист. Якщо хтось думає, що ринок сурогатних програм відсутній, то він глибоко помиляється. Наших жінок використовують. Але ЖОДНОГО  захисту з боку держави їм не надано. Мало того, частіше за все сурогатна мати надає послугу таємно, як шахрай. А після пологів може тяжко хворіти, як фізично так і психологічно. Можуть мати місце випадки оспорювання прав на дитину, втручання в приватне життя.

Впевнений, що більшість колег підтримують цю ініціативу, хоча дискусії будуть доволі гострі.

 

Яким чином пропонована ініціатива зробить доступнішою репродуктивну допомогу держави безплідним українським парам?

Зменшити частоту аномалій або патологічних станів, через які видаляється матка ми навряд чи зможемо. Тим більше, що діагностичні і інші можливості медицини зростають, тому аномалії та патологічні стани будуть діагностуватись частіше. Проте зараз ми маємо усі можливості для забезпечення процесу народження дитини/дітей саме в таких випадках.

 

Якщо держава делегує лікарю право на видалення дітородного органу, то держава повинна забезпечити жінку можливістю мати дитину.

 

В розвинених країнах існує розгалужена системи допомоги жінкам у випадках, коли перед ними постає проблема народження дитини за допомогою допоміжної матері.

 

УКРАЇНЦІ  МАЮТЬ ПРАВО НА КРАЩЕ ЖИТТЯ.

       

ТОМУ ЦЯ ІНІЦІАТИВА ПРИРОДНЯ.

 

14.06.2009 • 21:25  |  Владимир Каплиенко
теги: Каплієнко, Каплиенко, Kaplienko, суррогатное, сурогатне, материнство, надія та захист, допоміжне, вспомогательное, дети, діти, БЮТ, Народні депутати БЮТ
 
     
Комментарии:
16.06.2009 • 13:45  |  Tumanenko
"теги: Каплієнко, Каплиенко, Kaplienko, суррогатное, сурогатне, материнство, надія та захист, допоміжне, вспомогательное, дети, діти, БЮТ, Народні депутати БЮТ"
БЮТ....ни дня без пиара )))
Инициатива полезна))), но разве в это время?)))
17.06.2009 • 11:38  |  Владимир Каплиенко
Согласен. Инициатива полезна. И все же именно в это время она и нужна.
Думаю, что оставлять заботу о близких, а именно так нужно называть вспомогательных матерей, - ни в коем случае нельзя. Самое время.
КВ
:)
17.06.2009 • 12:01  |  SirojA
Следующий пост блога будет:
"Я за законодательную защиту однополых браков" или "Я за законодательное урегулирование выращивания яблоней на Марсе" :)

БЮТ так бы работал над антикризисной программой ;)
17.06.2009 • 13:19  |  Tumanenko
[ ответ на: 17.06.2009 • 11:38  |  Владимир Каплиенко ]
Нет ув-й КВ, не время! Проблемы у суррогатных матерей, у женщин выезжающих на заработки в турцию, грецию и т.д., у людей, продающих свои органы, и т.д. и т.п. в большей степени вызваны отсутствием ВОЗМОЖНОСТИ ЗАРАБАТЫВАТЬ, просто спокойно, достойно зарабатывать. А это уже сверх глобальная проблема отечественной экономики(увы и политики)...
Самое время решать ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ПРОБЛЕМЫ!!!, от них исходит большинство остальных.
:)
17.06.2009 • 20:36  |  Юрий Сергиенко
БРАВО (по поводу выхода из Батькивщины) :))
Тэги менять будете?
26.06.2009 • 13:40  |  Dr. med.Antun Lisec
Заборона штучних запліднень
У документі “Donum vitae” (Дар життя) Конгрегації науки віри, який підписав папа Іван Павло ІІ, детально пояснюється, через що неприпустимі і грішні штучні запліднення як от інсемінація і запліднення в епруветі. Між іншим, неморальним способом отримуються сперматозоїди, а зачаття здійснюється без специфічного акту шлюбної любові. Крім того, відомо, що під час зачаття в епруветі в подальших етапах більшість дітей вбивають. На тепер з документу візьмемо лишень коротку цитату: “Тому дитина має право, як ми вже згадали, бути плодом специфічного акту шлюбної любові своїх батьків, а також має право бути шанованою як особа від моменту зачаття”
В документе Конгрегации учения веры “DONUM VITAE”, который одобрил Святой отец, подробно и детализировано объяснено, почему недопустимы методы искусственного оплодотворения, как, например, искусственное осеменение или зачатие ребенка в пробирке.
Мало того, что сперматозоиды получают аморальным способом, а зачатие происходит без супружеского акта любви. Кроме того, нам известно, что меньше 5% детей, из всех зачатых в пробирке, рождается. Большинство из тех, которых имплантируют в матку, из-за неестественных условий погибают, а многих детей убивают, не имплантируя, или держат живыми в замороженном виде в холодильниках.
Вот только короткая цитата из этого документа DONUM VITAE: “Поэтому - как уже упоминалось – у ребенка есть право быть плодом специфического супружеского акта своих родителей, и у него есть право на жизнь и уважение как личности с первого момента своего зачатия”.
Итак, нельзя ни заказывать, ни выдавать никакие средства для стимуляции овуляции, которую используют, чтобы подготовиться к оплодотворению в пробирке.
Dr. med. Antun Lisec, Croatia – Horvatiya. E-mail: antun.lisec@globalnet.hr
26.06.2009 • 14:15  |  Юрий Сергиенко
[ ответ на: 26.06.2009 • 13:40  |  Dr. med.Antun Lisec ]
Интересно, а что думают по этому поводу несчастные женщины, которые иначе как искусственным оплодотворением никак не смогут родить ребенка?
26.06.2009 • 16:33  |  Бойко о. Ігор
На сьогоднішній день ми живемо у світі де вже легалізовані аборти та евтаназія. Такі явища в минулому вважалися злочинами, а сьогодні ми їх толеруємо, схвалюємо і узаконюємо. Чи не втратили ми моральне сумління і перестали розрізняти добро і зло? Правила природнього закону "Не вбивай!" не будуть ніколи змінені, допоки людина житиме на Землі, бо вони встановлені не людиною, а її Творцем і записані в серці кожної людини.
Сьогодні нам прпонується стати першою країною в світі, яка узаконить сурогатне материнство. А чи подумали ми про наслідки цього явища? Ми думаємо лише про фінансування даного проекту, можливість отримати державну допомогу. Та тут не в грошах справа! Легалізуючи сурогатне материнство ми тим самим зводимо життя дитини до продукування "речі", яку можна створити в лабораторних умовах, замовити її стать, колір очей, схильність до тих чи інших здібностей... За допомогою ДРТ ми починаємо творити людину на свій образ і подобу. Чи не є це надто небезпечна гра? Дитину слід прийняти і любити, як найбільший дар Творця, а не як "щось", що можна замовити, купити, отримати за винагороду...
Я виступаю проти сурогатного материнства, бо воно є зведенням материнства до комерціалізації, а дитина стає об'єктом купівлі-продажу!!! Поставмо себе на місце цієї дитини і спитаймо чи ми б хотіли мати одну біологічну матір (яка дасть свою гамету-яйцеклітину), іншу - сурогатну (яка буде виношувати нас 9 місяців у своєму лоні), а якщо ті, хто планував наше замовлення змінять думку про наше прийняття, тоді у нас з'являється ще одна матір, котра буде нас виховувати. Сурогатне материнство заперечує право і гідність дитини народитися у повноцінній сім'ї і отримувати все те, що для нормального розвитку потрібно дитині.
Про такі речі слід вести публічні дебати!!! Слухати прихильників і противників. Дати можливість людям зробити свій вибір, а не представляти це як факт, перед яким нас ставлять. Це не по демократичному і не по християнськи.
Бойко о. Ігор. Д-р морального богослов'я. м. Львів. УКУ. Ел. пошта: ihor.boyko@ucu.edu.ua
26.06.2009 • 16:37  |  Stefan
[ ответ на: 26.06.2009 • 14:15  |  Юрий Сергиенко ]
Однією з серйозних проблем є те, що практика сурогатного материнства передбачає багато спроб імплантації зачатих дітей, де якийсь «процент» таки виживе. А решта втрат людських життів - це типу «робочий матеріал». Альтернативою бажанню подружжя поділитись своїм батьківством з дітьми – усиновлення. Багато моїх знайоми на це пішли. І бог після того їм благословив власними дітьми. Деякі з них потім знову усиновили. Треба чітко засвоїти, що мета не може виправдовувати засоби, інакше будемо мати тиранію деспотів!
26.06.2009 • 16:40  |  Стефан Дмитришин
Автор закону озвучив проблеми, благі наміри, але мета не виправдовує засоби! Не можна вирішувати щастя одних, за рахунок доль інших. Не знаю, чим достеменно керувався п. Володимир, але не треба перекидати увагу на вирішення різних «технічних» питань, ніби апріорі погодившись, що сурогатне материнство є нормальне явище. Не вартує маніпулювати Біблійними згадками, бо я більш ніж переконаний, що автор усвідомлює, що багато практик, які були притаманні тому часу, культурі, свідомості людей, а навіть більше – звичаїв (!) та законів (!), сьогодні втратили актуальність (обрізання, святкування Суботи, каменування за перелюб, рабовласництво…) Тому, це не є аргумент. Не є також аргументом факт приналежності до православної Церкви... Найперше, застерігаю всіх не попадати у пастку, коли нав’язується дискусія про речі, які є другорядні, і виглядає так, що дискусія щодо суті проблеми (у даному випадку сурогатного материнства) вже поза дискусією і не обговорюється. Крім того, якщо у нас є проблема з народжуваністюв державі, то статистика по абортах в Україні свідчить про глибшу проблему – дітям не дають просто народитись (за роки незалежності вбито понад 30 млн. дітей через аборти). Якщо ми говоримо про проблему безпліддя, то замовчується факт, про роль у цьому венеричних захворювань і абортів, які часто стають причиною цьому і тут також треба бити на сполох. Якщо розглядати сурогатну матір як, даруйте, транспорт, для дитини, то варта звернути увагу на такі явища, як будування емоційно-психічного зв’язку між матір’ю і дитиною, коли вся природа, навіть, через, гормони (окситоцин) всіляко зміцнюють цей зв’язок. Як наслідок, сьогодні світовій психіатрії (проте, нажаль тільки не офіційній медицині в Україні) відомо про таке явище як пост-абортний синдром – різного роду психоемоційні травми, які переживає жінка через втрату дитини, незалежно (!) від її переконань щодо аборту. На кінець, чи ми не принижуємо жінку (навіть з її власної згоди) до дітородної машини, а дитину до «продукту» репродуктивних технологій? Переконаний, що ті, хто бажає розширити ринок свого бізнесу у наданні послуг з організації сурогатного материнства, не керуються великими філантропними ідеями. Тому, закликаю п. Володимира, добре розважити над проблематикою (безплідність), яку він згадує і адекватністю засобів до її подолання (сурогатне материнство). Не повторяймо прикрих помилок зниклих цивілізацій, держав, які намагались будувати щастя на землі поза волею Творця. «Яка користь людині, що здобула ввесь світ, але душу свою занепастить?» (Мр 8:36). Для контактів зі мною: stefanus@ukr.net.
26.06.2009 • 17:39  |  Юрий Сергиенко
В первую очередь необходимо наладить экономическое благополучие народа, тогда и абортов будет намного меньше( очень большое количество молодежи делают аборты т.к. не имеют финансовой возможности воспитывать ребенка, да и не всем по карману качественные контрацептивы). А делать/не делать аборт, как и выбирать решение проблемы рождения ребенка, все это необходимо решать людям, главное предоставить им физическую возможность решать эти проблемы. Максимум что можно сделать, так это предоставить всю информацию о рисках связанных с этими процедурами...
06.07.2009 • 12:04  |  Олексій Соловйов
Вельмишановний пане Каплієнко, дякую Вам за Вашу законодавчу ініціативу в цьому питанні!
Прошу Вас підтримати зміну іноземного та якогось механістичного і неприємного на слух терміну "суроґатне материнство" на "ЗАМІННЕ материнство".
Будучи лікарем, особисто здійснив опитування частини жінок, які самі збираються скористатись послугами ЗАМІННОЇ матері, які обстежуються з метою стати ЗАМІННИМИ матерями і які вже виношують дітей у якості ЗАМІННОЇ матері. Переважна більшість опитаних жінок висловлюються на користь визначення "замінне материнство" замість не надто приємного і для них "суроґатного материнства".

З повагою та найкращими побажаннями щодо благополучного завершення Вашої законодавчої ініціативи!
06.07.2009 • 15:34  |  Олексій Соловйов
Доречи, аби помирити прихильників сучасних допоміжних технологій у лікуванні неплідності родини з прихильниками християнської моралі раджу по-просту використати положення вже ратифікованих Україною міжнародних документів "ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ДИТИНИ" (проголошена ООН 20 листопаду 1959 р. та "КОНВЕНЦІЯ ПРО ПРАВА ДИТИНИ" (ратифікована Україною ще в 1991 р.). Дух і положення цих документів вказують на те, що дитиною визнається "продукт запліднення" до його повноліття.
Таким чином, якщо до пункту 2 "Дитина" Статті 1 "Визанчення термінів" внести відповідні зміни (замість "2.Дитина – особа чоловічої або жіночої статі до досягнення повноліття" написати "2. Дитина – особа чоловічої або жіночої статі ВІД ЗАПЛІДНЕННЯ до досягнення повноліття"), не буде причин "ломати коп'я" з прихильниками позиції церкви! Це з одного боку. З другого боку, внесення до закону таких слів змусять і нас лікарів ставитись до ЛЮДСЬКИХ ЗАРОДКІВ як ДО ДІТЕЙ!

До честі порядних лікарів сказати, що такі лікарі й тепер в Україні ставляться до зародків саме як до живих істот, повірте. Тому таке визначення потрібно радше для несумлінних лікарів, а також для всього суспільства, аби воно розуміло, що при переносі зародків/дітей до порожнини матки ВЛАСНОЇ матері або ЗАМІННОЇ матері деякі зародки/діти можуть не розвиватись, тобто, гинути. Точно так же, як це може бути й у деяких випадках після природного запліднення. І від цього природного процесу нам нікуди не подітися. Це, власно, й є природня загибель зародка, а не вбивство, як пишуть деякі противники обговорюваного законопроекту.

З повагою до автора законопроекту та всіх учасників обговорення проекту!
23.07.2009 • 15:28  |  Владимир Каплиенко
[ ответ на: 26.06.2009 • 14:15  |  Юрий Сергиенко ]
Думаю, семьи, которые не могут иметь детей за подобную инициативу.
В нашем обществе привыкли не обращать на проблемы других людей. А ведь эти проблемы сами по себе не уйдут.
23.07.2009 • 15:45  |  Владимир Каплиенко
[ ответ на: 26.06.2009 • 13:40  |  Dr. med.Antun Lisec ]
Думаю, что вы преувеличиваете. Я с трепетом отношусь к Господу, но не вижу оснований рассуждать подобно Вам. Много преувеличений, как то "….большинство из тех, которых имплантируют в матку, из-за неестественных условий погибают, а многих детей убивают, не имплантируя, или держат живыми в замороженном виде в холодильниках."
Не нагнетайте.
Есть другая сторона этой медали. Миллионы людей в Украине испытывают проблемы с вынашиванием ребенка и зачатием. Сурматеринство - лишь часть ВРТ (вспомогательных репродуктивных технологий) и впервые в мире, на уровне закона, мы хотим защитить от произвола и хамства: ребенка, мать и сурмать, принявших участие в программе сурматеринства.

Расскажу вам случай, в Киевском роддоме:
Они (заказчики) - представители среднего класса. Она (сурмать) - молодой специалист с матерью и малым ребенком на руках, мечтающая о маломальском решении материальных проблем. Она соглашается на 5 тыс вознаграждения. Они, видя, что сурмать скромная и порядочная молодая девушка, закрывают ее в своем доме и не допуская ребенка и мать, в течение 5 месяцев по одному разу в день выпускают на улицу, относясь к ней как к животному. Привезя в роддом, рассчитываются за роды с персоналом, и ставят задачу – резать (кесарево) для сохранения ребенка. Им говорят – женщина молода, здорова, будет еще рожать, этого делать нельзя, тем более с ребенком все в полном порядке. Снова деньги и ее режут как скотину на столе. Медперсонал относится к сурматери после родов как к проститутке. Шов на животе – как будто с ней поработали в гестапо. Денег она так и не получила.

Скажите такая ситуация вам больше нравится? А ведь таких случаев в Украине – сотни.
А я против. При любых обстоятельствах сурмать – прежде всего мать, Гражданка Украины, божье создание и должна быть защищена именем Украины. Чтобы такие подонки, как я указал в случае происшедшем 3 месяца назад в Киеве – знали свое место.
23.07.2009 • 15:52  |  Владимир Каплиенко
[ ответ на: 06.07.2009 • 15:34  |  Олексій Соловйов ]
Відверто кажучі - підтримую вашу тезу щодо термінів визнання гомозіготи дитиною. Але в цьому випадку, ми станемо свідками багатьох судових справ і .... припинення ДРТ в Україні. А це значить, на кшталт наприклад Англії, чи спокійної Європи, де методом ДРТ забезпечують15-25% випадків народження дітей, - скорочення української нації до 35 млн. впродовж 15-20 років. А це вже не іграшки.

Хоча я, повторюючись, визнаю, що дитина, навіть без огляду на церковне ставлення, є дитиною з поменту першого успішного і підтриманого поділу клітини. О то і є правда. :)
23.07.2009 • 15:53  |  Владимир Каплиенко
[ ответ на: 17.06.2009 • 12:01  |  SirojA ]
Не понятно о чем вы?
Прочитайте закон - первый в мире, не имеющий аналогов, направленный на защиту интересов матерей и семей. О чем вы? Не понимаю.
23.07.2009 • 15:56  |  Владимир Каплиенко
[ ответ на: 17.06.2009 • 13:19  |  Tumanenko ]
Нет. Время. Прочитайте мои ответы в этой статье, где я привожу пример издевательств над сурматерью в Киевском роддоме.
Я против хамства, лицемерия и высокомерия богатых заказчиков по отношению к бедным матерям. Я против заказных и продажных врачей. Я против униженных матерей и безхозных детей. Давайте защищать свои семьи. И Украинцев.
23.07.2009 • 15:56  |  Владимир Каплиенко
[ ответ на: 17.06.2009 • 20:36  |  Юрий Сергиенко ]
ДЖа. Теги поменяю :)
23.07.2009 • 16:02  |  Владимир Каплиенко
[ ответ на: 26.06.2009 • 16:33  |  Бойко о. Ігор ]
Заспокойтесь шановний колего!
По перше Україна на сьогодні не має заборони на сурогатне материнство. А цей закон навпаки, має не меті врегулювати той безлад, що є в цій сфері.
:)
23.07.2009 • 16:15  |  Владимир Каплиенко
Заспокойтесь шановний колего!
По перше Україна на сьогодні не має заборони на сурогатне материнство. А цей закон навпаки, має не меті врегулювати той безлад, що є в цій сфері.
Прошу – допомагайте вийти з ситуації, що склалася в країні а не голо критикуйте. Давайте обговоримо сурматеринство. Але так, щоб із критикою не викинути дитину, яка нагадаю вам дається від Господа незалежно від форми ії запліднення :)
23.07.2009 • 16:24  |  SirojA
[ ответ на: 23.07.2009 • 15:53  |  Владимир Каплиенко ]
Я о том, что ложка дорога к обеду ;)
а в нынешней ситуации ценность данного Закона весьма сомнительна!
Очень бы к месту были предложения по внесению изменений в бюджет и т.д., но этим заниматься некому.
23.07.2009 • 16:25  |  Владимир Каплиенко
[ ответ на: 26.06.2009 • 16:40  |  Стефан Дмитришин ]
Дякую Вам за зауваження та поради.

Тема сурматеринства є актуальною. І не може просто замовчуватися. Хочемо ми того, чи ні, але ж вже Україна веде сурогатну програму дещо проти до цього закону. Нагадаю, що в цій, вже існуючій програмі сурматеринства не передбачено жодних прав сурматері, не захищені права дитинки, за якою вся ця калатнеча б’ється. Дуже прошу не рівняйте сурматір до транспорту для дитини. ВОНА МАТИ!!!!!

Я повністю згоден з вашими тезами щодо абортів, венеричних захворювань. Але наявність таких жахливих цифр по кількості абортів – є слідством низької культури та розбещеності української спільноти, яка забиває до кого прийдемо після смерті. Але законами такі речі не вирішити. Треба вести проповіді, налаштовувати молодь до Бога та моралі.
Тримайтесь.
23.07.2009 • 16:32  |  Владимир Каплиенко
[ ответ на: 06.07.2009 • 12:04  |  Олексій Соловйов ]
Дякую вам зща пораду. Дійсно, можна б було замінити термін сурогатна мати на замінне материнство.
Якщо хоч в першому читання приймемо - спробую внести зміни.
Тримайтесь :)
21.12.2009 • 16:34  |  Таня
я За такий Закон, потрібно не тільки захищати права сурмами, але й зробити це більш можливим в ціньовій сфері для населення середнього класу. Можливо треба змінити погляд сурмамам на такий вид заробітку, і відноситись це не як "продажі" себе, а як допомога для сім'ї яка сильно!!! бажає мати дітей.
01.02.2010 • 01:58  |  nanovska
Мои знакомые муж и жена обратились в клинику на штучное оплодотворение. Но произошла ошибка и яйцеклетка сурронатной матери была оплодотворена спермой мужа. Тоесть родился ребенок от обсолютно незнакомой женщины. Когда жена узнала об этом подала на развод. А мужу пришлось жениться на суррогатной матери.
01.02.2010 • 12:14  |  Танюшко
[ ответ на: 01.02.2010 • 01:58  |  nanovska ]
Абсолютно надуманная ситуация. ИМХО, и причины развода, и причины повторного брака были наверное несколько иные...

 
 
введите символы на картинке: