Автор
кандидат юридичних наук
Архив автора
Кнопки

Закрита інформація Комітету з питань національної безпеки і оборони ВР України – за крок до катастрофи держави.

09.02.2010 16:45
Нещодавно у загальнодержавному фаховому виданні — «Вісник прокуратури» (2009, №12.- С. 54-61) — було порушено й серйозно проаналізовано професійними юристами проблему, подальше ігнорування якої напряму створює реальні загрози національній безпеці країни. Йдеться про формування, розміщення й використання золотовалютних резервів нашої держави. Уважне ознайомлення з даною публікацію змусило нас відгукнутися на неї (у більш широкому аспекті) в авторитетному й популярному видані — газеті «Голос України».

Український народ уже відсвяткував своєрідне «повноліття» державної незалежності. Водночас існування України, як суверенного і незалежного суб’єкта міжнародних відносин, змушує констатувати вельми неприємну очевидність. Наша держава досі не має власної домінанти в фінансово-економічній політиці. А такий базовий блок загальнонаціональної економіки, як грошово-кредитна система, цілком і однозначно підпорядкована канонам монетаризма — найавантюристичнішій течії економічної думки XX століття. Величезною платою за її практичне застосування стала нинішня глобальна фінансово-економічна криза, а також гострі кризові явища в національній економіці.

Ключовими принципами, які настійно насаджувалися молодим незалежним державам з боку іноземних носіїв даної ідеології, є декларування «невидимої руки ринку», тобто пануючого ринкового саморегулювання, роль держави як «нічного вахтера» і, таким чином, запровадження максимальної лібералізації виробничих відносин і, нарешті, «ринковий бліцкриг» як модель системних змін для державних утворень на пострадянському просторі. Жодна з держав, яка піддалася ідеології ортодоксального монетаризму, не вийшла на бажану траєкторію поступального розвитку. Навпаки, у переважній більшості з них сформована модель економіки, яка не відповідає статусу незалежної держави.

Уточнень з цього приводу можна навести чимало. На превеликий жаль, досить очевидним прикладом у цьому сенсі є Україна. Ситуація в економіці Україні, за технічною термінологією, — аварійна. Окрім зазначеного вище, вона також зумовлена паралічем національного господарства унаслідок «грошового голодомору», зумовленого монетарною політикою центрального банку. У результаті тенденційної грошово-кредитної та валютно-курсової політики Національного банку перед Україною на повний зріст постала небезпека зовнішньої фінансової (економічної) залежності.

Уже не є секретом, що сучасна фінансово-грошова політика нашої держави здійснюється під диктовку та під постійним наглядом МВФ. Інструментом, що ініціює та заземляє чужоземні вимоги неоколоніального характеру і змісту щодо молодої незалежної держави, безумовно, є «Меморандуми українського уряду для МВФ». Ці останні в першоджерельному варіанті з’являються англійською мовою, а затим у перекладі пропонуються для ознайомлення та схвалення українською стороною. При цьому немовби «отримані» валютні кошти фактично не поступають на терени України, а зараховуються до золотовалютного резерву НБУ, який розміщений у відповідних банках США. Такий механізм — ключова й визначальна передумова так званого «надання» зарубіжних валютних позик. Відмітною особливістю, на яку варто звернути увагу, є та, що чергові угоди з МВФ підписують чинні уряди, однак валютними позиками розпоряджається (під диктовку МВФ, а не української держави) керівництво Національного банку України.

Золотовалютні резерви української держави мають таку структуру активів: монетарне золото; спеціальні права запозичення; резервна позиція в МВФ; іноземна валюта у вигляді банкнот та монет або кошти на рахунках за кордоном; цінні папери (крім акцій), що оплачуються в іноземній валюті; будь-які інші міжнародно визнані резервні активи за умови забезпечення їх надійності та ліквідності. Золотовалютні резерви є власністю держави (так має бути) і призначені для розв’язання особливо важливих для національної фінансової системи і економіки проблем.

Жоден центральний банк у цивілізованих країнах не може заявляти абсолютні права на повне і безконтрольне управління та розпорядження, а тим паче, володіння найбільш ліквідним різновидом національного багатства. Однак український центральний банк отримав безпрецедентну за критеріями світової практики індульгенцію — абсолютну і повну безконтрольність щодо умов розміщення і використання золотовалютних резервів країни. Ніхто, ні глава держави, ні парламент, ні уряд України не мають права і не можуть контролювати ситуацію із валютними резервами. Це — непомірно дорога плата за зловісний успіх лобістських зусиль у парламенті при прийнятті у свій час нормативного акту вищої юридичної сили — Закону України «Про Національний банк України».

Усі роки співпраці України з МВФ схема використання валютних позик розписується (знову ж таки під диктовку МВФ) наперед і в деталях. Ось і відповідь на закономірне запитання, чому НБУ утримує десятки мільярдів валютних запасів на теренах США і не використовує їх в Україні в часи найбільших негараздів, зумовлених, зокрема, викликами й загрозами фінансово-економічної кризи. При оформленні угоди про черговий валютний транш валютної позики передбачається його використання на погашення назрілих для повернення зовнішніх зобов’язань або ж розміщення у валютних резервах НБУ. Таким чином, жоден цент не поступає в українську економіку або на вирішення гострих соціальних проблем.

Наприкінці минулого року у Вашингтоні відбулися переговори української урядової делегації з керівництвом Міжнародного валютного фонду. У результаті МВФ дозволив («було домовлено про можливість») використовувати деяку частку національних золотовалютних резервів для покриття поточних державних витрат. Маємо, таким чином, конкретні підтвердження того, що українській державі відведена роль смиренного послушника і мають місце очевидні неоколоніальні прояви. Ця очевидність, яка насправді дуже дорого коштує українському суспільству, чомусь нікого з українських провідників не хвилює.

При цьому мало хто знає, що Національний банк чітко дотримується домовленості з МВФ та Світовим банком щодо «паритетної емісійної політики», за якою гривнева емісія здійснюється пропорційно до доларових надходжень (зобов’язань) української держави. Чи не тому ніким не контрольована емісійна й валютна політика НБУ перманентно породжує гострі грошові дефіцити, а звідси провокує хронічну вимушеність вітчизняних корпоративних утворень, органів місцевого самоврядування і держави до зарубіжних валютних запозичень. Адже випущена в обіг у мінімальному обсязі гривнева маса лише частково йде на фінансування передбачених бюджетних програм.

Переважна ж маса гривневої емісії продається, на суб’єктивний розсуд керівництва НБУ, комерційним банкам (для цього вживається термін «рефінансування»), які затим кредитують своїх клієнтів. Ось ці мізерні «крохи» грошових коштів під надмірно високі проценти (зараз близько 30%) попадають за залишковим принципом у реальну економіку. Отже, гострий гривневий дефіцит, запрограмований ззовні, компенсується інтенсивним насиченням української території доларовою масою. Через таку політику центрального банку доларизація економіки України досягла загрозливих вимірів.

На жаль, практично жодна з українських гілок державної влади не взяла до уваги ту очевидність, що МВФ свідомо виводить з-під відповідальності свого «агента дії» — керівництво НБУ. Адже упродовж років неприховано демонструється політико-економічний казус — тенденційні зобов’язання, продиктовані МВФ, підписує і бере на себе уряд, однак позичені валютні кошти переходять в розпорядження НБУ. Виникає логічне запитання, у чому ж тоді вигода уряду? А «вигода» уряду всього-на-всього в тому, що Національний банк на заявлену суму валютної позички здійснює гривневу емісію. Як бачимо, вищий орган виконавчої влади звик «задовольнятися малим».

Дії базових фінансових інститутів держави — НБУ і Мінфіну — запрограмовані таким чином, що їх діяльність, в окремих проявах, загрожує національній безпеці країни. У цьому сенсі вимагає пояснень, з яких інтересів виходить Мінфін, провокуючи останнім часом ренесанс фінансової піраміди з облігаціями внутрішньої державної позики (ОВДП) і, таким чином, інтенсивно нарощуючи внутрішній державний борг, що в 2009 році сягнув за межі 51 млрд. грн. Згадаймо, що саме така політика стала рукотворним чинником фінансової кризи в 1998 році. Водночас у цьому ж сенсі нині актуально запитати керівництво центрального банку, чому в надзвичайно скрутний для національної економіки час НБУ утримує валютні резерви в цінних паперах США під 2-3% річних, змушуючи уряд принизливо випрошувати доларові кредити під 5% та й ще з поступками, що прямо суперечать інтересам української держави.

Світова практика показує, що ринково розвинуті держави розглядають зростання золотовалютного запасу країни вище оптимального рівня швидше як недолік, аніж позитивне явище. Керівник ФРС США Алан Грінспен свого часу зазначив: «Надмірно великий валютний резерв є тягарем для національної економіки». Очевидно, виходячи з цього валютний резерв США вже тривалий час складає просто-таки мізерну частку — всього-на-всього 40,3 млрд. дол. при ВВП понад 14,5 трлн. дол. США.

У теорії фінансів та фінансового права існує поняття «коефіцієнт Ренді», згідно з яким обсяг валютних резервів має складати не більше 30% державного бюджету. Найбільш розвинуті країни Заходу тримають валютні резерви в мінімальних розмірах. Ось цьому конкретне підтвердження. Так, в 2009 р. валютні резерви Європейського центрального банку становлять 52,3 млрд. дол. США, Німеччини 38,1 млрд. дол., Великої Британії — 37,1 млрд. дол., Франції — 21,7 млрд. дол., Італії — 33,8 млрд. дол.

Винятком є Китай та Японія, золотовалютні резерви яких на сьогодні є найбільшими в світі. Однак золотовалютні резерви Японії становлять лише 10% ВВП. Валютні резерви Китаю стрімко зростають і вже сягають 2 трлн. дол. США. Китайська економіка стабільно демонструє (навіть в умовах світової фінансової кризи) безпрецедентні темпи економічного зростання. Значне резервування наявних валютних ресурсів є одним з шляхів захисту від «перегріву економіки». Китай формує авангардні обсяги золотовалютного резерву та розміщує їх в США, вкладаючи у найбільш високоліквідні активи поки що найпотужнішої держави світу. Таким чином, керівництво Китаю формує «могутній фінансовий щит» і вже зараз в стані суттєво впливати на фінансову політику США.

Керівництво Національного банку України в останнє десятиліття активно резервувало практично всі валютні надходження. Завдяки цьому валютні резерви України станом на серпень 2008 р. сягнули феноменального (якщо мати на увазі мізерну величину державного бюджету) рівня — понад 37,4 млрд. дол. Таким чином, зрозуміло, що правління НБУ, резервуючи такі обсяги валютних надходжень і утримуючи їх за межами України, перейшло всі розумні межі. Невдовзі після початку світової фінансової кризи в деяких засобах ЗМІ пройшла інформація, що значна сума розміщених на рахунках американських банків валютних резервів української держави виявилася недоступною. Також стверджується, що внаслідок невдалого розміщення валютних резервів на зарубіжних рахунках Україна втратила з початком фінансової кризи понад 12 млрд. дол. США. Одначе даний скорботний факт керівництво Нацбанку старанно замовчує. Навіть після отриманих у 2009 р. валютних траншів від МВФ (у розмірі близько 12 млрд. дол.) валютні резерви не наближаються до попереднього рівня і становлять уже 25,1 млрд. дол. США (див. Бюлетень Національного банку України, 2009, № 11, с. 83).

До переліку подібних «заслуг» центрального банку можна віднести й чимало інших. У нас є всі підстави стверджувати, що упродовж усіх років незалежності Національний банк явно і тенденційно занижує номінальну масу «декретних» грошей проти об’єктивно необхідних емісій, провокуючи таким чином гостру потребу у зовнішніх валютних запозиченнях. Щоб не бути голослівними, наведемо такий аргумент. Світова практика виробила й визнала критерій, за яким визначається достатність грошової маси, яка супроводжує створення валового внутрішнього продукту (ВВП) в кожній окремій країні. Йдеться про коефіцієнт монетизації, тобто про відношення грошової бази до ВВП. На початок 2009 р. грошова база нашої держави становила 180 млрд. грн., а ВВП — 950 млрд. грн. Отже, коефіцієнт монетизації в Україні становив всього-на-всього 0,19 (або 19 відсотків). Для порівняння зазначимо, що даний монетарний показник у зарубіжних країнах є таким: Німеччина — 0,65; Франція — 0,69; Англія — 0,89; США — 1,1; Японія — 1,16; Китай — 1,6. Як бачимо, країни, економіка яких стабільно розвивається, дотримуються ключового принципу — достатнього наповнення економіки грошовою масою. І грошова маса, що знаходиться в загальносуспільному обороті, як правило, наближається, а іноді й перевищує вартісну оцінку ВВП.

Щодо України іноземні «доброзичливці» встановлюють зовсім інші параметри, бо за умов сталого грошового дефіциту (а фактично, грошового голоду) неминучими є зарубіжні валютні позики. Знаючи реальну ситуацію, так звані «зарубіжні інвестори» вміло використовують її на свою користь. На терени України спрямовується «блукаючий капітал», який за своєю природою і ціллю насправді є фіктивно-спекулятивним. Його короткостроковість й імпульсивність, принципове уникнення сфери, де прийшлося б обслуговувати відтворювальні процеси в економіці, створює суттєві фінансові проблеми для країни заземлення. За своєю істинною суттю даний різновид капіталу є «фінансовим вампіром». Ось саме такими «інвестиціями перманентно наповнюється українська фінансова сфера.

Важливо зауважити, що розміри грошової бази, тобто мінімальних розмірів гривневої емісії, керівництво НБУ щоквартально узгоджує з МВФ. Таким чином, загальний обсяг недобору національної грошової маси, за нашими оцінками, щорічно становить декілька сотень мільярдів гривень. Водночас штучно сформований гривневий дефіцит активно заповнюється зовнішніми валютними позиками. Хіба це не є ще одним очевидним підтвердженням неоколоніальної політики? Пролонгація даної фінансової політики у найближчі роки прирікає нашу державу на остаточний економічний колапс. Адже починаючи з наступного року і впродовж наступного десятиріччя Україні потрібно буде виплатити зовнішній борг у сумі 117,2 млрд. дол. США.

При цьому щорічні виплати будуть такими (млрд. дол. США): 15,2 у 2010 р., 17,4 — 2011 р., 17,9 — 2012 р., 15,9 — 2013 р., 2,9 — 2014 р., 15,4 — 2015 р., 14,3 — 2016 р., 9,7 — 2017 р., 8,5 — 2018 р. і т. д. Якщо ж мати на увазі, що згідно з урядовим проектом доходи державного бюджету в 2010 р. становитимуть 284,7 млрд. грн., або (відповідно до запланованого курсу 1 дол. = 7,5 грн.) близько 37,9 млрд. дол., то витрати лише на погашення зовнішньої позики сягнуть у прийдешньому році — 40 відсотків бюджетних витрат. Про яке ж збільшення соціальних стандартів при такій ситуації можна вести мову? Риторичне запитання.

Черговою стратегічною помилкою, яку нав’язали нам МВФ та Світовий банк, є «комплекс емісієфобії». Українській грошово-фінансовій політиці властивий хронічний острах нібито прямої зумовленості рівня інфляції наявною грошовою масою.

Дж. М. Кейнс, Людвіг Ерхард, Франклін Рузвельт, Ден Сяо Пін — визнані реформатори XX століття — активно відстоювали визначальну роль і важливість достатньої кількості грошей в економіці країни. Так, Людвіг Ерхард у своїй книжці «Півстоліття роздумів» зробив однозначний висновок: «Між інфляцією і обсягом грошей, що є в обороті, немає жодного причинно-наслідкового зв’язку. Інфляція породжується єдино тим, що можуть виникнути доходи від діяльності, яка не дає реальної користі економіці». Далі автор попереджає: «В економіці, яка залежить від приватної ініціативи, процесу відтворення загрожує головним чином дефляція».

Звичайно, грошова емісія являє собою потенційну небезпеку. Однак потенційна загроза, наприклад, від електричного струму аж ніяк не зумовлює якихось відмов від його найширшого використання. Гроші — це «кисень» економічного організму, а нормальний грошово-кредитний обіг — його «капілярно-судинна» система. Штучно обмежуючи доступ грошової маси в економку України, ми власноруч омертвляємо її. Отже, жорстко пов’язувати рівень інфляції з рівнем емісії, як це робить НБУ, є грубою стратегічною помилкою, від якої відмовилися всі країни, що здійснювали у свій час програми врятування національних економік від загрози фінансово-економічного колапсу. Помірна інфляція — не «велика згуба», а за виваженої економічної політики, — важливий інвестиційний ресурс.

Суб’єктивно-волюнтаристська монетарна політика центрального банку знекровлює національну економіку й водночас холоднокровно провокує тотальне падіння купівельної спроможності населення. Повчально, що видатний англійський державний діяч (свого часу найбільш успішний міністр фінансів Великої Британії) Дж. М. Кейнс, виступаючи в 1928 році перед студентами Кембриджа і Вінчестера, спрогнозував, якими будуть соціальні цінності через 100 років і до якої межі взагалі розумно накопичувати капітал. Він, зокрема, вважав, що «світова економіка розвивається за принципом магніту; вона постійно потребує відчутного поштовху — постійного підвищення сукупного попиту, який напряму залежить від купівельної спроможності населення». Це послання великого вченого і державника варто було б узяти до уваги керівництву фінансово-економічного блоку української держави.

Нинішнім керівництвом НБУ нехтується очевидність, фактично підтверджена країнами «великої двадцятки», що на часі неминучий перехід світу до мультивалютної системи з кількома міжрегіональними (резервними) валютами. Дані процеси невдовзі покладуть край епосі панування американського долара як світової валюти. Зрозуміло, що такі тенденції доведеться взяти до уваги новому керівництву України, яке (хочеться вірити) врешті-решт змусить центральний банк держави формувати валютні резерви за принципом розумної помірності та утримувати й використовувати їх лише в національних інтересах.

А сьогодні ми вимушені, на превеликий жаль, констатувати украй неприємну очевидність. Нав’язана ззовні програма максимального послаблення України — однієї з найбільших і в недалекому минулому потенційно могутніх держав Європи, підпорядкування її фінансової сфери впливам та інтересам іноземного капіталу — практично виконана. І, очевидно, ніхто з її виконавців відповідальності не понесе. Адже найбільшим дефіцитом української політико-економічної дійсності є невідворотна відповідальність в її конкретно персоніфікованоному вимірі. Якщо Національний банк не виконав свою, визначену Конституцією, основну функцію — забезпечення стабільності національної грошової одиниці (що передбачає насамперед стабільність валютного курсу), то за це має відповідати його керівництво.

«Дефолт відповідальності» — це реальна загроза для національної безпеки української держави. Цьому потрібно покласти край. Суспільство не може прогресувати без запровадження невідворотної відповідальності керівників базових державних систем та інститутів за антидержавні дії чи злочинну бездіяльність. Першочергово це стосується тих, хто, порушуючи принцип національної безпеки, впроваджував чи пасивно супроводжував згубну для держави і суспільства валютно-курсову та грошово-фінансову політику.

Сергій ГРИНЕВЕЦЬКИЙ,народний депутат України, перший заступник голови Комітету з питань національної безпеки і оборони України; Трохим КОВАЛЬЧУК,доктор економічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України.

  
просмотров: 333
Комментарии:
09.02.2010 22:08  Сергей Лысов
"Однак український центральний банк отримав безпрецедентну за критеріями світової практики індульгенцію — абсолютну і повну безконтрольність щодо умов розміщення і використання золотовалютних резервів країни".

У меня немного другая информация. Не хочу настаивать... я не до конца разобрался с ней. Но!

Вот что мне удалось не понять! ;)

Я не смог найти официальный документ регламентирующий деятельность Центрального банка России (устава). Хотя искал довольно дотошно. Закон России этот вопрос отсылает к уставу. Те данные, что мне передали не официально указывают на то, что в России точно такая ситуация, как и у нас. Особенно поразило то, что по (не официальным источникам) треть всех запасов России в золоте не находятся на территории России, а валютные ресурсы, часть из них там же - в банках США, а часть в Европе.

Нацбанки - это чьи-то дочерние структуры. Не хочу говорить о об МВФ, опять по причине отсутствия фактов. Но как известно, не обязательно знать факты, чтобы понимать логику развития событий. Если учредитель нац банков Украины и России не МВФ, то разве так важно кто им является? Важно понять, что Украина не является субъектом международного права, а тот кто управляет страной - пожалуй просто наместник, который (у нас в стране) узнает об этом после того, как становится президентом.

В связи с такой логикой (не настаиваю на ее истинности - это мои вкусы), мне импонирует тип поведения героя Эраста Фандорина и Ю. М.М. Исаева (в молодости). Они просто имели Россию в душе, а внешнее их поведение было просто декорацией, потому что иного выхода не оставалось.

Хотел сказать взагали по статье. Все, что вы написали ниже, приобретает свой почерк на блоге - убедительность. Это радует не тем, что есть талантливые люди, а тем, что видимо есть разрешение на открытие этой информации. Видимо - это не только в унисон речи Саркози в Давосе, куда не решился приехать ни Путин, ни Медведев ни одно влиятельное лицо США из финансовых кругов.

Вы пишите:

"Водночас у цьому ж сенсі нині актуально запитати керівництво центрального банку, чому в надзвичайно скрутний для національної економіки час НБУ утримує валютні резерви в цінних паперах США під 2-3% річних...". Анатолий, при случае, я бы высказал (чтобы не здесь) почему я предлагаю не трогать этот вопрос публично. У меня есть доводы, а не эмоции. :)

А вот еще ...

"Якщо ж мати на увазі, що... доходи державного бюджету в 2010 р. становитимуть 284,7 млрд. грн., або (відповідно до запланованого курсу 1 дол. = 7,5 грн.) близько 37,9 млрд. дол., то витрати лише на погашення зовнішньої позики сягнуть у прийдешньому році — 40 відсотків бюджетних витрат. Про яке ж збільшення соціальних стандартів при такій ситуації можна вести мову? Риторичне запитання".

Ага. Именно. Риторичне!!!! эНБэУ - это касса "товарищей", территориально расположенная в Украине. В морском праве есть такой элемент инфраструктуры этого рынка: "финансовый центр". Просто себе такой GMBX, оперирующий валютой, которая не могла свободно ходить в стране ее собственника (СССР). Теперь, как видно, наоборот.

Не могу ... не люблю рассуждать на эту тему без фактов... но некоторая кухонная (сидя в интернете) информация: 1) сопоставление процессов связанных с резким строительством газопроводов в Европу, 2) Иранский конфликт, который искусственно поддерживается США из-за отказа Ирана использовать доллар на Иранской нефтяной бирже и не только это, 3) увод строительства газопроводов на тер России подальше от Китая; 4) секретность любых договоров между МВФ и национальными банками. в т.ч. украинского, 5) израилский летний конфликт с нашим судном (в шаге от мировой войны ), странная смерть нач. безопасности саммита в Давоссе (куда по случайности не приехали важные персоны) - говорят о том, что процессы о которых вы пишите - это какие-то закономерные процессы, хотя они и выглядят весьма печально........

Пошел, почитаю Акунина. :)) После вашей информации нужно или много водки, или большой пульки или чистой любви ;)
удивительная информация ни о чем))
09.02.2010 22:47  Muzikaa
Шановні авторе(и)!

Україна, нажаль, об’єкт а не суб’єкт на «міжнародній» арені – це головний висновок.
Ваші висновки щодо грошово-кредитна системи наближені до істини, але багато хибних пояснень та порівнянь, тому що в їхніх основах лежить та сама система «підпорядкована канонам монетаризма – найавантюристичнішій течії економічної думки XX століття.»

Для пояснення причин та розкриття всієї «краси» Вам не вистачає альтернативної теорії – Вам порівнювати нема з чим. Але підкреслюю, Ваші висновки наближені до істини – але погодьтеся, що в основі висновків була, насамперед, Ваша інтуїція (з позиції «психіка», співробітника спецслужб, осіб другого рівня інтерпретації реальності).

Рекомендую Вам і всім не дуже цікавитися переходом «світу до мультивалютної системи з кількома міжрегіональними (резервними) валютами», якщо в її основі буде той самий «новий»/старий монетаризм.

Поки що, не хочеться розбирати всю матчасть, але зосереджу Вашу увагу на ключовому:
ЦЕЙ ВИСЛІВ ВІРНИЙ - «Між інфляцією і обсягом грошей, що є в обороті, немає жодного причинно-наслідкового зв’язку. Інфляція породжується єдино тим, що можуть виникнути доходи від діяльності, яка не дає реальної користі економіці»
Нібито наявний зв’язок – це все показові виступи для «гиликов» - осіб, які сприймають реальність тільки в одному вимірі.

ЦЕЙ ВИСЛІВ ХИБНИЙ - «В економіці, яка залежить від приватної ініціативи, процесу відтворення загрожує головним чином дефляція»
Або Л.Ерхард щось поплутав, або його поплутав біс і автор «просто» просував запасний варіант для збереження основи «нової»/старої теорії «монетаризму».

Концепція грошово-кредитної системи заснована на постійній ДЕФЛЯЦІЇ – ось те КОНЦЕПТУАЛЬНЕ НОВЕ, що може протистояти «монетаризму» та будь чому «новому» але по суті старому порядку...

Поки все. Дякую Вам за вашу мужність.
10.02.2010 00:31  avmatios
[ ответ на: 09.02.2010 22:21  ]
Доброї ночі. Дякую за комплімент навіть не мені, а дійсно не байдужим депутатам та науковцям. Це звичайно не досконалі концепції конституційного устрою через призму знань військової доктрини з гостротою журналістського пера, однак дякую за час, який Ви приділили прочитанню статті. Повірте, любий пересічний українець навіть не здогадується скільки, як довго , в якій сумі, а саме головне, чому йому і його дітям ( і Вашим і моїм також) прийдеться обслуговувати як челяді барина отой безглуздий у його неефективному використанні та застосуванні державний борг, який виріс до абсурдних ( з огляду на мізерну економіку) величин виключно з однієї причини - ми про це нічого не знали, не розуміли і не впливали. Наразі маємо шанс спробувати хоч щось змінити. Не хочете приєднатись без теоретичної критики?
10.02.2010 09:13  Маркшейдер
Да, коммунистические взгляды у нас еще долго будут встречаться. С такими взглядами, подкрепленными наукообразными дилетантскими выводами тормозят развитие государства и оставляют его страной третьего мира.
Эмиссия не влечет инфляцию - это нонсенс.
Президент Ассоциации Украинских Банков Александр Сугоняко вчера, отвечая на вопрос о том, с какими результатами банковский рынок закончил 2009-й год, заявил (дословно): «Учитывая общее кризисное положение в стране, банковская система не была его причиной. Она пострадала от кризиса , хотя и находится сейчас в стабильном состоянии. Но это состояние не простое. В апреле-мае мы остановили падение. И с того времени потихоньку восстанавливаемся. Но это состояние я назвал бы не развитием, а депрессией».

Т.е. «в стабильном состоянии депрессии».

Дальше :
«И эта депрессия является следствием состояния экономики, в частности финансовым состоянием предприятий и населения. Ведь, наше восстановление зависит от восстановления платежеспособности предприятий и населения. А в 2009 году мы наблюдали падение ВВП почти на 15%, сокращение промпроизводства почти на 22%, в целом убыточную промышленность, падение реальных доходов населения на 10%.»

А вы переживаете, что государственные долги нечем будет возвращать:) Вот ведь как «растем», «развиваемся».

Оттуда ж:
«Первая проблема, которую банкам придется решать в этом году – это отсутствие ресурсов для кредитования. Вторая проблема – отсутствие качественных потенциальных заемщиков. Иными словами, некого кредитовать. Третья проблема – плохое качество уже сформированных кредитных портфелей».

Т.е. ресурсов нет.
Качественным заемщикам, которые могли бы обслуживать долг под 30% годовых, учитывая 1-е место Украины по коррупции в мире и предпоследнее, 147-е, по сложности ведения бизнеса, взяться, сами понимаете, неоткуда.
А качество уже сформированных кредитных портфелей напрямую зависит от падения ВВП, сокращения промпроизводства, убыточности промышленности, падения реальных доходов населения, нереальных кредитных ставок, наших «достижений» в мировых рейтингах и т.д.

«В стабильном состоянии депрессии».

Вы, неожиданный автор, и вправду полагаете что кто-то понесет ответственность?
А по Всемирному Банку пройтись подробнее не желаете? :-)
10.02.2010 12:52  Disney
Да, об этом даже можно снять мультфильм.
10.02.2010 12:55  Летчик
После таких цифр «независимая» звучит как-то наивно.
10.02.2010 12:58  Интересный
Конечно, хорошо, что поднимается ТАКОЙ вопрос, но почему только сейчас, когда мы в коллапсе???
10.02.2010 13:51  Сергей Лысов
[ ответ на: 10.02.2010 12:58  ]
Потому что разрешение на это дано. У вас есть другие варианты?
10.02.2010 15:01  Владимир Федотов
1.
--------Ключовими принципами, які настійно насаджувалися молодим незалежним державам з боку іноземних носіїв даної ідеології, є декларування «невидимої руки ринку», тобто пануючого ринкового саморегулювання, роль держави як «нічного вахтера» і, таким чином, запровадження максимальної лібералізації виробничих відносин і, нарешті, «ринковий бліцкриг» як модель системних змін для державних утворень на пострадянському просторі. --------
Никто никому никаких принципов настойчиво не навязывал. Просто после развала СССР не было специалистов-экономистов, владеющих даже основами работы рыночной экономики, экономическими концепциями.
На самом деле "невидимая рука рынка" существует хотел бы кто-н этого или нет. Эта рука существовала и во времена СССР применительно ко всем странам и др. экономическим субъектам и успешным и не очень. Эта "рука" порождает явления, которые не всегда выгодны верховным властям, в частности коррупцию, дефицит, высокую инфляцию, спад, бедность, распад государств.
2.
Кроме того, необходимо иметь в виду, что в этом мире кто-то создает, а кто-то исполняет правила игры и Украина не входит в число первых.
3.
Складывается впечатление, что авторы статьи (доклада) с суперинтригующим заголовком имели цель упростить возможность включать печатный станок. При этом как всегда использовались приемлемые в данном случае приемы:
- многословность, обилие наукообразных фраз, вырывание из контекста, двойные стандарты, ссылки на авторитеты и на аксиомы (типа всем известно, мировая практика утве6рждает и т.п.).
10.02.2010 20:54  Олег
Звичайно, проблеми існують, їх потрібно вирішувати крок за кроком. Питання постає в одному - яким чином це все змінити.
10.02.2010 23:50  avmatios
[ ответ на: 09.02.2010 22:08  ]
Сергію, доброго вечора. Щодо банку Росії - ситуація там була аналогічна до приходу Путіна. Після - жорстка вертикаль монополії уряду навіть не дивлячись на норми закону. Там керівництво банку не є самостійним гравцем, бо повторить ( і це вірно з огляду національних інтересів) долю Ходорковського.
Фандоріна ( в кіно- Бероєв і Меншиков) шаную у їхньому вмінні завжди виграти "турецький гамбіт", Ісаєва ( Ю. Семенова) перечитав всього - дійсне ностальгічне описання ( під вимушеним соусом комуністичної ідеології) туги за матінкою, приправлене класичним детективом і філософськими роздумами на тему світу, світогляду, колажу взаємовідносин Інь та Янь ( Захід- Схід), які неподільні.
Не "каса товарищей", а дійсна челядь МВФ та Світового банку, якій варто вже практично ознайомитись з Особливою частиною Кримінального кодексу. Це- питання часу.
Ніби-то Ваші "кухонні" висновки інтернету мають абсолютне, підкреслюю, абсолютне право на життя, бо вписуються у "логічний квадрат". Надішліть мені свою поштову адресу - відправлю Вам власну монографію по фінансовому праву ( 2010р.) Переконаний- будете вражені. Дякую за активний і змістовний коментар.
10.02.2010 23:58  avmatios
[ ответ на: 09.02.2010 22:47  ]
Спасибі за розлогий коментар. Не знаю в чому мужність, але доля невідомої для широкого загалу істини ( правди реальних речей у сфері фінансів) має право на життя. Теоретичні суперечки щодо Ерхардта і концепцій розвитку - це чудово, однак Ви ( сподіваюсь) не будете заперечувати, що все, що стосується найбільш таємничого для власного суспільства питання міфічних золотовалютних запасів країни виглядає як маріонетковий театр абсурду, де ми актори? Можете заперечити? Дякую за цікаві думки.
11.02.2010 00:07  avmatios
[ ответ на: 10.02.2010 09:13  ]
Доброго вечора. До комуністів маю таке відношення, як Ви - до Папи Римського. Так не є зовсім чесно в частині вибору аргументів. Щодо емісії та інфляції - дайте відповідь не теоретичну - що ж ми проживаємо сьогодні - скриту емісію ( друк грошей), яка жодним чином не впливає на галопуючу інфляцію ( ви вже п"єте чай без цукру?), чи у мене ( повірте трохи в чомусь практично обізнаного) галюциногенні марення при отриманні більш як півроку нових ( послідовних у нумерації) банкнот, що ще пахнуть типографською краскою під забезпечення чергового траншу МВФ? Дякуватиму за відповідь.
11.02.2010 00:17  avmatios
[ ответ на: 10.02.2010 12:35  ]
Якщо мені не зраджує пам"ять, то Сугоняко вже 12 років поспіль "серйозно" аналізує та "впливає" на тенденції розвитку та стан банківської справи в країні. Не потрібно бути великим фахівцем ( читайте відкриті звіти НБУ та комерційних банків-здатен любий бухгалтер та економіст), щоб зрозуміти- банківська система нашої країни ще довго не стане на ноги, допоки буде обслуговувати волюнтариські фінансові афери Уряду, який запозичує під викуп ОВДП ресурси під 33-35%, які також віддавати нам через призму податкового тиску. У нас не стабільна депресія - а повна вакханалія безкарності за таку шкідницьку для держави та суспільства політику. Переконаний - відповідальність і ревізія скоєного наступить зовсім скоро. Питання в одному - цей процес вже неможливо зупинити, хоча він і не добавлятиме іміджу країні.
11.02.2010 00:24  avmatios
[ ответ на: 10.02.2010 12:50  ]
Доброї ночі, Женя. Іншого часу відповісти не маю, однак здивований Вашій сміливості. Ваша компанія має достатньо стабільний і високий професійний рівень та імідж, а тому заклик проаналізувати питання Всесвітнього банку сприймаю як серйозну пропозицію. Якщо Вам не страшно за наслідки і Ви уповноважені отримати таке дослідження, а тим паче, його десь професійно розмістити, то я готовий. Як кажуть в народі: "Розпишу , як Бог черепаху". Однак, думаю , що Вам не вистачить як ресурсу для його проведення, так і сміливості десь його використати ( у т.ч. в англомовному варіанті). Матимете проблеми. Успіхів. Думайте.
11.02.2010 00:27  avmatios
[ ответ на: 10.02.2010 12:52  ]
Ага, анімацію в стилі "Аватар" за кошти НБУ у вигляді науково-пізнавального посібника для діточок, яким пожиттєво обслуговувати "перли" професійної діяльності колишніх та нинішніх очільників нашого НБУ у вигляді боргів. Цебуде недорого для них - головне, щоб Ви це не робили :)
11.02.2010 00:38  avmatios
[ ответ на: 10.02.2010 13:51  ]
Чому тільки зараз постало це питання ? Відповім - щоб бути переконливим, потрібно вивчити предмет ( стикнувся з цією проблемою по роду професійної діяльності в минулому році). У Львові та Одесі у мене на це не було достатньо часу ( можете перевірити). Завжди сповідував один життєвий принцип - маю розкіш бути сам собою, а тому дозволу мені ніхто не давав. Тема ця не є новою, а більше є системно замовчуваною ( перелік публікацій інших фахівців за останні 10 років готовий надати) з огляду на її страшну правду. Думаю, що такі мої громадянські "перли" можуть ще мені "ікнутися", як і все, що я робив всупереч встановлених абсурдом наших суспільно-політичних відносин правил. Приклади знайдете в Інтернеті. Це не пулька, не Акунінін і не Неміров :) Спокійної ночі.
11.02.2010 06:14  Сергей Лысов
Утро доброе, Анатолий! Согласен полностью с тем, что вы имели в виду и особенно с того, что "маю розкіш бути сам собою". Я имел ввиду совершенно другое, а именно: то, что подобную информацию сегодня можно иметь и опрелюднивать в принципе. У нас даже есть свой маленький бронивечок, как вы весьма удачно выразились.Я ел ввиду то, что еще пару лет назад - это было не возможным. Вы это отлично понимаете. И за раскрытие подобной информации было бы весьма не сладко. "Дано разрешение" - это метафорное выражение, имеющее глубокий смысл. "Если звезды падают, то это кому-то ведь очень нужно!". :) При встрече будет возможность об этом поболтать. Здесь это выглядит смешно. :) А то, что сегодня делают люди типа вас - это что-то вроде избранных... Критическая масса их набирается быстрее, чем я ожидал. С глубоким уважением отношусь к тому, что вы делали на своем посту. Но жизнь становиться грустной, если к ней относиться серьезно. Пулька - одна из лучших форм, объясняющая правила этой жизни. Готов это с пеной у рта доказывать. :) Чего только стоит "переход хода" или ситуативные коалиции против играющего. С Акуниным все однако сложнее... вы правы - это вымышленный герой. Но мне по нраву его повадки. Когда заигрываешься (в этой жизни) есть возможность через него вернуться к себе, чтобы вспомнить себя и продолжать иметь роскошь быть самим собой. Що до примерив в интернете.... Я "слышу" человека не по тем данным, что выкидывают туда. Потому и отношусь к Вам с великою повагою, хотя и заочно. Хорошего дня и настрою.
11.02.2010 06:28  Сергей Лысов
[ ответ на: 10.02.2010 23:50  ]
Я понимаю, о чем вы говорите, упоминая МВФ и мировой банк. Анатолий, но согласитесь, он не последняя инстанция.... нити идут дальше и не заканчиваются ФРС и даже тремя ключевыми игроками: группы Ватикана. Ротшильда и Рокфеллера. Это массонская ширма - игра, хотя и имеющее реалии, не является главным в определении векторов мирового развития. С этим мне все понятно. Мне не понятно кон-что из прикладных и более приземленных вещей, типа тех скупых цифр, что вы показываете. Поэтому не только буду признателен за информацию, но просил бы поскорее выслать ее. А то скоро не очень смогу иметь для этого время. С уважением, Сергей.
11.02.2010 06:38  Сергей Лысов
[ ответ на: 10.02.2010 23:50  ]
b.grup.sl@gmail.com
11.02.2010 11:25  Владимир Золоторев
[ ответ на: 10.02.2010 00:31  ]
Да, да, если бы я не был знаком с несколькими докторами наук, то я бы поверил, что "звание" доктора наук имеет отношение к квалификации и - главное - умению думать головой)))
Текст, который Вы опубликовали, уверен, с лучшими намерениями - ни о чем. Он не только не дает ответов, но даже не ставит вопросов. Мы в долгу у МВФ? И? Наши золотовалютные запасы исчезают в неизвестном направлении? И дальше что? Может для начала спросить, а какое вообще значение имеют золотовалютные запасы в мире, где государства производят деньги из воздуха? И при чем здесь, прости Господи, монетаризм? МВФ - это порождение совсем других идей и концепций. Пишу я это потому, что тема-то сама по себе важная. Но пока мы будем находиться в плену конспирологических схем и экономических предрассудков - выхода не будет
11.02.2010 11:53  Евгения Панкратьева
[ ответ на: 11.02.2010 00:24  ]
Очень любопытный ответ:-) Спасибо за высоко оцененные достоинства, НО: чтобы проанализировать деятельность МВФ, Вам мое напутствие не понадобилось:-) Логично, что я отметила отсутствие информации о Всемирном Банке - в то время как этот Банк связан с правительством Украины гораздо дольше, чем МВФ.

По поводу размещения потенциально интересной информации в украинских сми - Вы же сами описали свой опыт с материалом о валютных резервах:-) Думаю, ни у кого из нас нет иллюзий по поводу "профессиональной и свободной" журналистики. Что самое обидное - цензура исключительно в голове журналистов. И отсутствие любопытства.
11.02.2010 15:44  НатальЯ
«Может для начала спросить, а какое вообще значение имеют золотовалютные запасы в мире, где государства производят деньги из воздуха?» - вот это, имхо, уже теплее!!…
А вообще, все это похоже на известный прием – чтоб скрыть обман создается еще и еще один обман, «раскрыв» который любознательные граждане будут считать, что они приблизились к истине :)
11.02.2010 19:47  Олег
А хіба така ситуація у нас лише з золотовалютним резервом? А ПДВ? Може варто було б проаналізувати кому його відшкодовують і в яких розмірах, хто конкретно до цього причетний? P.S. А щодо золотовалютного резерву: є ж конкретні особи, які до цього причетні персонально, хто отримує від цього певні блага. Я не вірю, що це просто кимось іззовні навязана умова, а наші там неприкормлюються. Якщо люди рвуться до влади - значить є ще що красти.
11.02.2010 22:15  zeit
"Многие утверждают что современная форма «свободного рынка» это хорошо, но он сильно коррумпирован, искажён и не работает так, как якобы должен. Они полагают, что если бы существовал «чистый» свободный рынок, то все было бы замечательно. Это ложь. То, что мы видим сегодня, и есть тот самый чистый свободный рынок, во всей своей красе неравенства и эгоизма. Никакие законы не остановят инсайдерные торговые операции с ценными бумагами, сговоры, монополии, эксплуатацию труда, загрязнение, недолговечность производимой продукции, и т.д. Вот истинные, неизменные продукты системы, так как главное условие — использовать своё положение для максимизации прибыли. Всё."
14.02.2010 11:15  инженер
По моему Золотарева, по простому просто задавила жаба, что такую серьезную аналитическую статью подготовили не его "знакомые" доктора наук. А по поводу пустоты... Последние статьи золотарева не особа отличаються смысловой насыщенностью так тчо читайте клоассиков и учите матчасть))
14.02.2010 11:55  Сергей Лысов
[ ответ на: 14.02.2010 11:15  ]
Невозможно писать что-то не пустое, одновременно, обесценивая другого. Творчество - это любовь, а этому состоянию не ведомы такие мысли, как

"09.02.2010 • 22:21 | Владимир Золоторев
удивительная информация ни о чем))"

Любовь и уважение делает человека сильным, а злость и раздражение - слабым. Но, Золотарев пишет однако хорошо - это факт. Я так или иначе читаю все его. А с нами всякое бывает.
15.02.2010 20:14  avmatios
[ ответ на: 11.02.2010 11:25  ]
Доброго вечора , Володимире. Перепрошую за запізнілу відповідь, з якою в якійсь мірі погоджуюсь, оскільки ми всі знаєм багатьох і всіляких ( які, не дивлячись на освіту, практикують коментування різних конституційних та інших сфер суспільного життя). Питання і відповіді не є квінтесенція дії, а тому ( зважаючи на Ваше бажання практичного підходу без права на думку про "монетаризм") пропоную своєрідне парі. Якщо у Вас є досвід, певні ( достатньо критичні і самостійні) думки, а також коло друзів у різних сферах, допоможіть:) або порадьте яким чином обидві ці статті на моєму блозі спрямувати для реального прочитання ( а не як чергову пошту або спам) практично на сайти НБУ, Асоціації Українських банків, колу фахівців Мінфіну, тощо. Я просто переконаний, що вони всі до хрипоти та "глюку" інтернету відстоюватимуть химерну обгрунтованість нашого зубожіння, обслуговуючим персоналом чого є саме керівна ланка НБУ за мовчазної корпоративної етики фахівців банківського сектора. Мені здається, що тоді Ваші теоритичні висновки приречені будуть зіткнутись з цинізмом системи, аморальність та жорсткість якої не дано осягнути нікоми з не посвячених. Чекатиму пропозицій.
15.02.2010 20:21  avmatios
[ ответ на: 11.02.2010 22:15  ]
Не зрозумів чия то була цитата або кого Ви коментували, але за таким нігілістичним підходом нам ніколи не запустити наш внутрішній "колайдер" нейтронів совісті, самосвідомості, "самости" та і взагалі нічого не змінити. Ніхто не відмінить хід історії, однак декорації історії та правила обмеження хижацького підходу до населення держав у більшій мірі у цивілізованому світі вже змінились. Я не хочу, що ПДВ і надалі повертали за 50% відкату,я не хочу, щоб асфальт на дорозі укладали 15 см при необхідних 25-30см+пом"якшуюча амортизуюча подушка, і т.д. Я багато що не хочу, а тому намагаюсь. А Ви сховались за зкомпільовану цитату і жуєте бутерброд власної ліні. Соррі
15.02.2010 20:27  avmatios
[ ответ на: 11.02.2010 15:44  ]
Як на мене, то найбільша омана - це логіка мислення жінки:) Нічого ніхто не намагається утаємничити. Скоріш навпаки. Якщо Вам цікаво - задайте конкретне запитання. Технологіями зомбування у такій тонкій і тихій сфері як державні фінанси я не володію, а радше хочу розвіяти міф. Він полягає в одному: не знаєш основи чуда - віриш в манну небесну на землі і назва її золотовалютні запаси НБУ
15.02.2010 20:38  avmatios
[ ответ на: 11.02.2010 06:38  ]
Доброго вечора, Сергію. Монографія на 480 аркушів друкована, а тому мені потрібна поштова адреса. Дякую за опосередковану союзницьку підтримку в коменах до цієї статті. Сушу голову:) як статті мого блога направити ( не як пошту або спам) на сайти НБУ, Асоціації українських банків, відповідного департаменту Мінфіну, тощо. На думку поки що нічого не приходить. Не порадите? Думаю було б цікаво почитати їх істеричну реакцію:)
15.02.2010 21:03  Сергей Лысов
Добрый вечер, Анатолий.

С прошедшим для вас праздником. :)

Адрес этот: b.grup.sl@gmail.com

Шо до вашего пытання, то никак, если згоду не дал адресат. Хиба ж це потрибно& Ведь они уже это прочитали. Или вы хотите совместной деятельности? ;)) Шучу. Я не спейц в интернете, но статьм ваши уже остались в матрице интернета. А это значит, дело сделано.
15.02.2010 21:21  avmatios
[ ответ на: 11.02.2010 19:47  ]
Дух, що тіло рве до бою - казав Франко. Ой багато роботи для Піночета, однак у нас навіть стадіона людського у Києві для такої оказії немає - розмова на Житньому ринку в Києві 14.02.2010р. Сам чув. Ото диво! Страшний ще час наступить і породить українська земля ще не одного Павлика Морозова ( в першу чергу у Верховній раді). Щось робитимем, але як не перепишуть правила гри - "гепейгер" ( як кажуть В Одесі)
15.02.2010 21:30  avmatios
[ ответ на: 15.02.2010 21:03  ]
Шолом, Сергію:) Зараз прочитаю Ваші останні статті і дещо прокоментую. Завтра книгу спробую відіслати. Вибір зроблено - ставки розставлені - свято наступає. Жаль я на ньому навіть не круп"є. Завтра матиму нагоду бачити ЇЇ в суді. Турецький гамбіт, що переходить в цуцванг з легкими ознаками ( нав"язливими) повного ПАТУ. Дуже вже підозрюю, що вишукано інтелегентний Акунін ну майже не жива людина, а Фандорін - дійсно джедай імперії. В Пульку не граю- боюсь азартних ігор. Все в шахи намагають, та і то радше життєві.
15.02.2010 22:27  Олег
Доброго вечора, Анатоліє Васильовичу! З приводу розміщення статті на сайті НБУ - може хакери допоможуть, ті що на сайті БЮТ побалувались? Аго, хакери, допоможіть, плз :).
16.02.2010 10:35  НатальЯ
[ ответ на: 15.02.2010 20:27  ]
У меня нет вопросов по изложенной Вами информации, скорее всего, приведенные Вами цифры соответствуют действительности. Не понятно только почему Вы так уверены, что все кроме Вас верят в мифы и считают МВФ благотворительной организацией…) Да, МВФ в сущности инструмент управления, ну и что? Это что, откровение?)) А вот в чьих руках этот инструмент и как в целом устроена эта система управления – уже более интересные вопросы. «Зри в корень»- на всякий случай, это мужчина сказал, хоть и вымышленный)))

ЗЫ. да, и насколько я слышала, над такими вопросами другие ведомства работают, не НБУ и Минфин;))
16.02.2010 21:10  трудяга
Я ни черта не смыслю в золотовалютных запасах. Но! Я четко понимаю, что в Украине есть молодые люди (Анатолий, с прошедшим днем рождения!), которые думают! Эти люди связывают свою судьбу с Украиной и только! И мне как то спокойней, что НОРМАЛЬНЫЕ люди занимаются профессионально тем, чем умеют. Я занимаюсь своим делом, вы, Анатолий - своим.
У нас ессть перспектива! Я неисправимый оптимист! За нами будущее.
А "дух, що тило рве до бою" - мне нравится. Это стимул жить.
16.02.2010 23:05  avmatios
[ ответ на: 16.02.2010 10:35  ]
Доброго вечора. МВФ ( для відома) - міжнародна недержавна фінансова організація явно не української юрисдикції ( це в принципі про корінь). Констатація одна - кожна держава повинна виробити власні системи противаг проти експлуатаційного нав"язування зовнішніх інтересів всепереч національним інтересам України. А тому висновок один - невідкладно переписати і прийняти нову редакцію Закону України " Про Національний банк України", бо дійсно буде кепсько, навіть без моєї теоретичної констатації. Пишіть, хоч і дещо емоційно ( можливо по жіночому)
16.02.2010 23:09  avmatios
[ ответ на: 16.02.2010 21:10  ]
Дякую за вітання, хоч вже і не молодий ( з огляду швидкостей 21 сторіччя:) Перспектива є завжди, бо закони фізики в українському політичному житті хоч і не працюють, але бажання до самозгорання заради мети - це мені імпонує виключно через призму оптимізму. Читайте. Скоро буде статя про Всесвітній банк та ще дещо.
16.02.2010 23:13  avmatios
[ ответ на: 15.02.2010 22:27  ]
Доброго вечора, Олеже. З приводу хакерів - думка смілива але карана по закону :( хоча ресурсу саме українських мізків в цьому сегменті комп!ютерного життя є з надлишком. Думатиму як це зробити легально. Дивно з журналістської братії, яка в силу злиденного життя чогось наче боїться розписати висвітлену проблему виключно через коментар різних зацікавлених сторін ( НБУ,Мінфін, Верховна рада та і моєї всезнаючої контори:)
17.02.2010 14:26  Олег
и еще по теме: http://www.sovr.krivbassinfo.com/cgi-bin/sovr.pl?lang=ru&action=showstat&sndir=2008_12&razd=8&stat=18&page=0
17.02.2010 17:29  Ирина
А как Вам, уважаемый автор, информация с http://news.liga.net/news/N1004899.html

"По состоянию на 31 декабря 2009 года государственный и гарантированный государством долг Украины составлял 301,5 млрд.грн. или $37,7 млрд. Об этом говорится в сообщении Министерства финансов Украины.

По данным Минфина, государственный и гарантированный государством внешний долг составил 196,3 млрд.грн. (65,13% от общей суммы государственного и гарантированного государством долга) или $24,5 млрд., государственный и гарантированный государством внутренний долг - 105,1 млрд.грн. (34,87%) или $13,1 млрд.

Государственный долг Украины составлял 211,6 млрд.грн. (70,19%) или $26,5 млрд.

Статьей 11 Закона Украины "О Государственном бюджете Украины на 2009 год" установлен предельный размер государственного долга Украины в сумме 193,076 млрд.грн.

Превышение фактического объема государственного долга над предельным составляет 18,5 млрд.грн. и вызвано как осуществлением государственных заимствований, так и ростом фактических курсов иностранных валют по сравнению с прогнозными, применявшихся при планировании государственного бюджета."

За несоблюдение на 18,5 млрд.грн тоже народу отвечать придется?
17.02.2010 17:44  Y
Если воссоединить воедино все, что мы знаем о том, на что не реагируем - волосы дыбом. От того "как нас", и от того "как мы на это реагируем". А реагируем никак. Бог в помощь.
17.02.2010 20:21  avmatios
[ ответ на: 17.02.2010 17:29  ]
Доброго вечора, Ірино. Оце сухий феноменально стислий і по -жіночому конкретний ( не плутати з популізмом окремих) виклад жахливого стану "домашніх" державних запасів. Респект. Я довго очікував такої реакції саме через ваш(блогерів) аналіз відкритих статистичних джерел. Лід зрушився. Скоро весна :) Ау, де наша аналітична журналістика бізнесових видань, що боїться взяти різнопланові експертні коментарі фахівців Мінфіну, Нацбанку, науковців, банкірів недержавного сектору?
17.02.2010 20:25  avmatios
[ ответ на: 17.02.2010 17:44  ]
"Дитину, яка не плаче- навіть мати не чує"- довільна цитата з Біблії. Добре, що почули. Стукайте:) Я намагатимусь теж :) Дякую за коментар
03.03.2010 23:03  Сергей Лысов
Анатолий, здравтсвуйте!
Вот это кажется интересно! Статья газеты The Financial Times
http://www.akmos.ru/analytics/publications/?p=1&id=52aea370646c691f5bfc4353ba91a217
08.04.2010 11:13  вадик
посмотрел вот это - http://www.youtube.com/watch?v=xC2BgWcfRIY&feature=related
я в шоке, пане Матиос.... вашых хлопцев с СБУ шпана задерживает как л*хов, на камеру снимает, вы приезжаете с спецназом, а через 10 мин вас и ваш спецназ под давлением Кивалова выпихивают под свист как цыган.... а шпана потом еще на камеру интервью раздает..... и зачем вы лично туда двинулись? нагнули бы всю шпану, Кивалова по телефону отшили мол не твое дело, оперативная работа и все.... а так, я думаю хлопцы с СБУ после такого цирка мало вами гордились, и работу свою проклинали.... попустили службу ниже плинтуса..... со шпаной некому реально бороться, а вы о заоблачных темах раасуждаете, как резерв в овшорах прокручивают... с этим уж точно некому разбираться, раз вы со шпаной не могли управиться..... уровень у вас ребята не тот.
эх, мне бы стать начуправл службы, видели вы бы тогда как надо работать, ежовщина казалась бы легкой разминкой....
28.10.2010 00:41  Антон
И чего вы хотите добиться идя на выбора мера Львова?

 
 
введите символы на картинке: